۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۰۹۷۶۷
امام‌جمعه موقت بوشهر:

قوه قضائیه از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کند

امام‌جمعه موقت بوشهر گفت: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از وظایف قوه قضائیه است و باید از این‌ها حمایت کند تا فسادها از جامعه برچیده شود.
حجت‌الاسلام دشتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسؤولان قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه حامی مظلومان است و باید به‌صورت فعال در جامعه حضور داشته باشد.

امام‌جمعه موقت بوشهر افزود: باید مردم احساس کنند یک جای مطمئن وجود دارد و می‌توانند به آن تکیه کنند.

حجت‌الاسلام دشتی اظهار داشت: قضات باید نسبت به معضلات جامعه احساس مسؤولیت اجتماعی داشته باشند.

وی بیان داشت: حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر از وظایف قوه قضائیه است و باید از این‌ها حمایت شود تا فسادها از جامعه برچیده شود.

امام‌جمعه موقت بوشهر با اشاره به هفته مواد مخدر عنوان کرد: یکی از معضلات پراهمیت جامعه ما اعتیاد است که مشکلات جنسی و غیرجنسی، طلاق‌ها و کاهش رشد ازدواج ریشه در اعتیاد دارد.

حجت‌الاسلام دشتی عفاف و حجاب را یکی از موضوعات مهم اجتماعی دانست و تأکید کرد: امروز دو فرهنگ غرب و اسلام با هم متعارض و در حال جنگ هستند که پرچم و شعار آن‌ها عفاف و حجاب است.

وی افزود: فرهنگ غرب با شعارهای انحرافی آزادی زنان به دنبال برهنگی زنان و دختران است و گاهی در داخل از این شعار برای جذب رأی استفاده می‌شود.

امام‌جمعه موقت بوشهر ادامه داد: اگر مسائل فساد و فحشا نباشد، مشکلات اجتماعی از قبیل اعتیاد وجود نخواهد داشت، بی‌عفتی و بی‌حجابی ریشه مفاسد است که باید به آن توجه جدی شود.

حجت‌الاسلام دشتی اظهار داشت: توهین به مقدسات نظام به‌عنوان یک شعار بین روشنفکرنماهای قدیم و جدید دوباره راه افتاد که دین اجازه چنین کاری را نداده است.

وی افزود: اسلام تأکید زیادی بر روی نقد و آزادی بیان دارد ولی برخی‌ها می‌خواهند از این سوءاستفاده کنند، در صورتی که نباید هر نقدی و هر مطلبی را در محافل عمومی مطرح کرد./۲۰۱/۸۴۶/ب۱

ارسال نظرات