۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۰۹۹۰۴
امام جمعه دالاهو:

مهمترین تهاجم فرهنگی غرب ترویج بی حجابی و بدحجابی در کشور است

امام جمعه دالاهو با اشاره به اینکه مهمترین تهاجم فرهنگی غرب ترویج بی حجابی و بدحجابی در کشور است، گفت: اسلام با آزادی مخالف نیست بلکه با بی عفتی مخالف است.
حجت الاسلام موسی الرضا نوروزی

حجت الاسلام موسی الرضا نوروزی، امام جمعه شهرستان دالاهو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: تنها چیزی که انسان ها را در نزد خداوند متعال کریم، ارزشمند و گرامی می کند تقوا است.

امام جمعه دالاهو تصریح کرد: در زمان قیامت زشتی، زیبایی، پست و مقام و ثروت ملاک نبوده و تقوای بندگان در کنار پایبندی به دستورات الهی و دین مبین اسلام ملاک ارزیابی جایگاه و مقام آنها در نزد خداوند سبحان است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: نباید اقدامات درباره عفاف و حجاب تنها در روز عفاف و حجاب خلاصه شود بلکه باید در طول ایام سال برای بهبود وضعیت حجاب در جامعه تلاش شود.

این مسؤول با اشاره به سخنی از امام راحل در مورد بی عفتی، مطرح کرد: امام خمینی(ره) جلوگیری از آزادی های مخرب غربی را بر مسؤولان واجب می دانستند و می فرمودند اسلام با آزادی مخالف نیست بلکه با بی عفتی مخالف است.

حجت الاسلام نوروزی اظهار داشت: مسؤولان باید زمینه بهبود وضعیت عفاف و حجاب را در جامعه فراهم کنند زیرا متأسفانه ما در محیط های اداری و بیمارستانی شاهد مشکلاتی در زمینه حجاب هستیم.

امام جمعه دالاهو تأکید کرد: نباید در زمینه عفاف و حجاب بی خیال بود زیرا مهمترین تهاجم فرهنگی غرب ترویج بی حجابی و بدحجابی در کشور است.

وی ادامه داد: بسیاری از کشیشان نظریه پرداز و نخبه دور هم جمع شدند تا راهی برای جلوگیری از قدرت روزافزون اسلام بیابند و همه آنها بر این امر متفق القول بودند که اگر چادر و روسری از سر زنان و دختران مسلمان برداشته شود اسلام تضعیف خواهد شد.

این مسؤول در پایان یادآور شد: امروز این تفکر و تهاجم در کشور ما اجرا شده و متأسفانه برخی دختران و زنان در زمینه حجاب سهل انگار هستند، برای مقابله با تهاجم باید هر فرد از خانواده خود شروع به اصلاح کند تا به جایی برسیم که مدنظر اسلام ناب محمدی است./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات