۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۱۰۰۸۱
مسؤول سازمان اردویی بسیج خبر داد؛

برگزاری همایش تجلی اخلاص با موضوع راهیان نور در ۱۹ تیرماه

همایش «تجلی اخلاص» با حضور مسؤولان اردویی سپاه‌های استانی و دست‌اندرکاران راهیان نور در «سالن ۵ آذر» سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.
سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار یعقوب سلیمانی مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به برگزاری همایش «تجلی اخلاص» با موضوع راهیان نور گفت: روز دوشنبه 19 تیرماه رأس ساعت ۱۶ با حضور مسؤولان لشکری و کشوری و همچنین مسؤولان اردویی سپاه‌های استانی و دست‌اندرکاران راهیان نور در «سالن 5 آذر»  سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت:  اهدافی همچون سیاست های بسیج در قبال انتظارات و مطالبات رهبرانقلاب از اردوهای فرهنگی و تربیتی راهیان نور، ارائه گزارش و تقدیر از برگزیدگان راهیان نور دانش آموزی و همچنین راهکارهای تحقق حضور حداکثری دانش آموزان در راهیان نور، اهمیت و جایگاه راهیان نور در برنامه های فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و راهکارهای تقویت راهیان نور دانش آموزی، بررسی راهکارهای ارتقای بخشی اردوهای راهیان نور مبتنی بر مطالبات مقام معظم رهبری، آسیب شناسی راهیان نور، اعلام و ابلاغ دستورالعمل ها و برنامه های سال جاری و... از جمله اهداف این همایش است./۸۷۲/د۱۰۳/ی

ارسال نظرات