۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۵۱۰۳۶۷
حجت الاسلام یحی کمال:

حضور طلاب در کنار سواحل یکی از نیازهای جامعه امروز است

مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در بازدید از فعالیت های تبلیغی گروه بقیه الله در سواحل بابلسر، گفت: حضور طلاب در کنار سواحل یکی از نیازهای جامعه امروز است.
تبلیغ

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام یحیی کمال مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و هیأت همراه به بازدید از فعالیت های تبلیغی گروه تبلیغی بقیة الله، با هدف ارزیابی فعالیت های این گروه تبلیغی، در سواحل بابلسر پرداخت.
حجت الاسلام کمال با اشاره به این مطلب که حضور طلاب در کنار سواحل یکی از نیازهای جامعه امروز است افزود: فعالیت گروه بقیه الله  مؤثر و قابل تقدیر است و باید این گونه تبلیغ ها در اماکن تفریحی گسترش یابد، مبلغان هم باید از این فرصت های عظیم استفاده لازم را ببرند.
مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حمایت های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمادگی خود را پیرامون هرگونه همکاری با گسترش فعالیت های گروه تبلیغی بقیه الله درکنار سواحل دریا اعلام می دارد، تا ان شالله این گونه تبلیغ ها هدف دار و با کیفیت تر برگزار شود.
همچنین در حاشیه این بازدید حجت الاسلام پورعلی مدیرگروه تبلیغی بقیه الله ضمن ارائه گزارشی ازعملکرد گروه بقیه الله بیان داشت: گروه تبلیغی بقیه الله برای سال دوم، ۴ روز در هفته را به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در کنارساحل بابلسر می پردازد.
گفتنی است فعالیت هایی از جمله، نمایش های خیابانی، مهدکودک ساحلی، مشاوره، مسابقه و نماز جماعت ازبرنامه های گروه تبلیغی بقیه الله در محل پاکینگ شماره دو شهرستان بابلسر می باشد./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات