۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۱۰۶۵۷

جلسه نقد و بررسی فیلم «آوانتاژ» برگزار می شود

جلسه نقد و بررسی فیلم «آوانتاژ» برنده تندیس بهترین کارگردانی، موسیقی و صدا از دهمین جشنواره سینما حقیقت با حضور منتقدین و علاقمندان در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
فیلم آوانتاژ

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه8 تهران و فرهنگسرای گلستان؛ باشگاه فیلم مستندگلستان چهارشنبه 21 تیرماه ساعت 18 و سی دقیقه در اولین روز آغاز بکار و افتتاح خود در نظر دارد جلسه نقد و بررسی فیلم "آوانتاژ" را با حضور منتقدین، متخصصان و مردم علاقمند برگزار کند.

گفتنی است این جلسه نقد و بررسی با هدف ارتقاء سواد سينمايي و بصري و بيان مسائل اجتماعي روز از زبان سينماي مستند ايران و با حضور محمدکارت کارگردان اثر برگزار می شود. علاوه بر این با هدف تحلیل و بررسی مسائل اجتماعی و فردی مطرح شده در این اثر از دکتر روانشناس مرضیه مشتاق به عنوان میهمان ویژه حاضر در این برنامه دعوت شده است.  اجرای این برنامه و نقد اثر "آوانتاژ" برعهده محمدرضا لطفی مجری و منتقد است.

حضور برای عموم مردم در این برنامه آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه چهارشنبه 21 تیرماه ساعت 18 و سی دقیقه به فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.

برگزاری شب شعر طنز گلستانه

همچنین شب شعر طنز «گلستانه» با اجرای ناصر فیض و صابر قدیمی با نگاه طنز به سوژه های تعطیلات و تابستان برگزار می‌شود.

در این مراسم طنزپردازانی چون مصطفی مشایخی، سعیده موسوی زاده، علیرضا لبش، سعید طلایی الهه کاشانی و مهدی فرج اللهی به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این شب شعر روز چهارشنبه 21 تیرماه ساعت 18 در فرهنگسرای گلستان واقع در  نارمک پایین تر از میدان هلال احمر خیابان گلستان برگزار می‌شود.

علاقمندان به بهره مندی از این برنامه ها می توانند فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند./۸۴۳/د۱۰۱/س

ارسال نظرات