۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۱۰۷۰۱
امام جمعه صیدون باغملک:

تهاجم فرهنگی غرب در صدد ضربه زدن به روحیه جهادی و انقلابی ملت ایران است

کارشناس دینی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تغییر در ضائقه مردم در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به روحیه انقلابی و جهادی ملت است.
امام جمعه صیدون

حجت الاسلام مهدی بهمنی، امام جمعه صیدون باغملک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دشمنان اسلام از همان زمان بعثت تا هم اکنون تمام هجمه های خود را چه فرهنگی و نظامی بر علیه اسلام به کار بردند ولی در اکثر مواقع ناکام بودند.

امام جمعه صیدون باغملک با اشاره به هفته عفاف و حجاب، ابراز داشت: 21 تیر ماه که مصادف با روز عفاف و حجاب است، علت نامگذاری این روز، سرکوب قیام خونین مردم انقلابی ایران در زمان رضاخان قلدر از سوی طاغوتیان بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی صیدون باغملک در ادامه گفت: دشمن سعی کرد که رضاخان را وادار کند با اجبار چادر را از سر بانوان انقلابی و اسلامی بردارد اما رضاخان با اینکه به جان مردم بی گناه هم افتاد، ولی نتیجه ای نگرفت.

حجت الاسلام بهمنی بیان داشت: امروز دشمنان در تلاش هستند که حجاب را به نوع دیگری از مردم بگیرند یعنی از طریق کانال های مبتذل ماهواره ای و فضای مجازی که به گفته مقام معظم رهبری، جنگ نرم یا تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی است که باید برای جلوگیری با این نوع تهاجم، اقدامات فرهنگی مطلوبی صورت بگیرد.

وی با تبیین جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، بیان داشت: دشمن با ناامیدی از تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی در تغییر ضائقه مردم و تهاجم فرهنگی کرده است تا روح بی حیایی و بی عفتی را در بانوان و تجمل گرایی را در آقایان تزریق کند.

امام جمعه صیدون باغملک خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تهاجم فرهنگی و تغییر ضائقه مردم تلاش می کنند که مردم از روحیه جهادی و انقلابی خود دست بکشند تا کشورمان را که یک کشور غنی است، زیر سلطه خودشان ببرند.

حجت الاسلام بهمنی در پایان گفت: مردم ما به ویژه جوانان عزیز گوش به فرمایشات مقام معظم رهبری دهند و با بصیرت خود تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی را در همه موارد به ویژه مسائل اخلاقی و اجتماعی خنثی کنند./9453/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات