۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۵۱۱۰۸۵
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام:

حجاب حافظ و نگهدار بانوان در برابر هجمه های موجود در جامعه است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: حجاب به عنوان یک صدف حافظ و نگهدار بانوان در برابر هجمه های موجود در جامعه است.
صادق حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در اجتماع شهر ایلام اظهار داشت: حجاب به عنوان یک صدف حافظ و نگهدار بانوان در برابر هجمه های موجود در جامعه است.

وی افزود: حکومت رضاخانی با تبعیت از نظام سلطه در سالیان حکومت خود تلاش داشتند تا این گهر را از وجود صدف حجاب محروم کرده و با جبر و زور به دنبال کشف حجاب بودند و در این راه ها افرهد زیادی را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه ایلام ادامه داد: حکومت پهلوی از این اصل که مردم ایران از دیرباز یکتاپرست بوده و حجاب بعنوان اصلی در زندگی آنها قرار داشته غافل بودند و عملا شاهد شکست این طرح ننگین شدند.

 حسینی تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی حجاب بعنوان یک اصل انکارناپذیر در نظام اسلامی تبدیل شده و همه برای گسترش این مهم تلاش کردند.

وی تصریح کرد: زنان ایران اسلامی با تبعیت از زنان صدر اسلام و الگو قرار دادن حضرت زهرا و زینب کبری (س) باید برای گسترش این پرچم و نماد اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف استان با ابراز گلایه از برخی بی حجابی های موجود در سطح کشور عنوان کرد: نظام سلطه این نماد با ارزش را بخوبی شناخته و تمام تلاش خود را برای بی حجابی که نتیجه آن بی عفتی بوده بکار گرفته و امروزه می بینیم برخی دختران و زنان ما بی حجاب در یزح جامعه هستند که این وضع موجود در حد و شان یک نظام اسلامی نیست.

فرمانده سپاه امیرالم<منین(ع) ایلام حرکت برخی مسئولان را در امر گسترش حجاب عجیب بیان و تصریح کرد: وزیر کشور بعنوان بالاترین مرجع دستور تشکیل چنین تجمعاتی را صادر کرده اما می بینیم حضور مسئولان سیاسی و اجرایی اندک بوده و این اقدام آنها عجیب به نظر می رسد و این اقدام قابل توجیه نیست.

وی در پایان با تقدیر از حضور به موقع و انقلابی مردم ابراز امیدواری کرد همه یک روزی در یک سنگر در دفاع از حریم خانواده و گسترش حجاب تلاش کنیم./۸۷۹/۱۰۲/ب۲

ارسال نظرات