۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۱۱۲۰۳
مدیر مدرسه امام جعفرصادق الوان:

ترویج بی حجابی و بی عفتی پروژه نفوذ دشمن است

حجت الاسلام کعب عمیر گفت: عرضه روزانه انواع مُد لباس غربی در بازار کشورهای اسلامی بهترین دلیل بر شبیخون فرهنگی غرب و ادامه پروژه نفوذ است.
حجاب

حجت الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تأکیدات اسلام درباره عفاف و حجاب، اظهار داشت: نگاه اسلام به این مقوله ارزشی و کرامت دهنده شخصیت زن است و در چنین دینی، زن همچون طلا ارزشمند توصیف و مراقبت از خواسته می شود.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با بیان اینکه جامعه امروزی از بدحجابی و بی حجابی می نالد، افزود: دشمن از راه قبح زدایی و شکستن ابهت عفاف و حجاب در پی گرفتن چنین خصلتی از جوانان است و تأکیدات رهبری بر ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن دال بر همین امر است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دشمن با هدف گرفتن بحث عفاف و حجاب به نفوذ ادامه می دهد، تصریح کرد: عرضه روزانه انواع مُد لباس غربی در بازار کشورهای اسلامی بهترین دلیل بر شبیخون فرهنگی غرب و عدم تحرک و مقابله است و ما امروزه تنها به مصرف کننده و مقلِّد تبدیل شده ایم.

حجت الاسلام کعب عمیر خاطرنشان کرد: بهترین الگوهای عفاف و حجاب در اسلام وجود دارد اما دشمن با تبلیغات مسموم روزافزون ما را از چنین الگوهایی دور و به الگوهای غربی متمایل می سازد؛ الگوهای غربی که نگاهی ابزاری به زنان دارند.

وی تولید انواع لباس در غرب را براساس نگاه ابزاری به زن عنوان کرد و گفت: مخاطب مسأله عفاف و حجاب مرد و زن هستند و در صورت مراجعه به آموزه های دینی قطعا می توانیم افزون بر معرفی الگوهای اسلامی، لباس هایی براساس اصول و معیارهای اسلامی تولید کنیم.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان از برگزاری همایش عفاف و حجاب به همت مدرسه در شهرستان خبر داد و ابراز داشت: بحث عفاف و حجاب را نباید محدود به زمان معینی کرد بلکه باید مانور اساسی و همیشگی بر آن داشت تا همگان بدانند که حجاب و عفاف مسأله ای اساسی و کلیدی و دشمن از طریق مبارزه با آن به ترویج بیشتر فرهنگ غربی روی می آورد./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات