۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۱۱۵۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

پوشش زنان سپری در برابر نگاه های مسموم افراد بی قید و بند است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه پوشش زنان سپری در برابر همه تیرهای مسموم افراد بی قید و بند است، گفت: پوششی که خدا به زنان هدیه کرده است آن ها را برای همیشه بیمه می کند و زنان را در مقابل بیگانگان شجره ممنوعه قرار می دهد.
احمد رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با موضوع عفاف و حجاب اظهار داشت: 21 تیرماه به نام روز ملی عفاف و حجاب نام گذاری شده است و این روز از سوی دستگاه های اجرایی گرامی داشته می شود.

وی با بیان اینکه دین اسلام کامل ترین و جامع ترین دین است، گفت: دین اسلام در جهان ابدی است و قرار نیست دین دیگری جایگزین دین اسلام شود از این رو قوانین که از سوی دین اسلام می باشد همیشگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: روز عفاف و حجاب محدود به یک روز خاص نیست و هر روز در جامعه روز عفاف و حجاب است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه حجاب یک امر ذاتی و فطری است، تصریح کرد: از همان آغاز خلقت انسان بحث عفاف و حجاب مطرح بوده است.

وی ادامه داد: ولنگاری ها در حوزه حجاب از زمان انقلاب صنعتی و از قرن 18 میلادی با شکستن اقتدار و جایگاه زن صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه حجاب میوه عفاف است، خاطرنشان کرد: حجاب در واقع ریشه اش عفاف است و حجاب یک کار ظاهری است که انجام می گیرد اما عفاف کار دل است، حجاب می تواند تحمیلی و غیر اختیاری باشد اما عفاف اینطور نیست.

حجت الاسلام رضایی ریشه بسیاری از مشکلات در جامعه را بی عفتی دانست و اظهار کرد: عفاف و حجاب منحصر به زن نمی شود و در واقع حیا، غیرت و حجاب و عفاف در زنان و مردان مشترک است.

وی با بیان اینکه پوشش زنان سپری در برابر همه تیرهای مسموم افراد بی قید و بند است، افزود: پوششی که خدا به زنان هدیه کرده است آن ها را برای همیشه بیمه می کند و زنان را در مقابل بیگانگان شجره ممنوعه قرار می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دولت اسلامی در شکل دادن شخصیت دختران در جامعه نقش بسیاری دارد و باید برای این اقدام نیز هزینه کند و دولت فکر کند به عنوان یک دولت اسلامی چه کاری می تواند در خصوص حجاب و عفاف انجام دهد.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: باید جمهوری اسلامی ایران الگویی برای دیگر کشورها باشد اما اگر دستاوردهای نظام اسلامی را کنار بزنیم تمام کشورها که نگاه آن ها به ما است دچار یاس و ناامیدی می شوند.

وی با بیان اینکه در بخش حجاب و عفاف باید کار فکری و منظمی انجام داد تا بتوان جامعه خود را حفظ کرد، ادامه داد: کسانی که دین را قبول ندارند نیز باید برای سلامت روح و جان و روان خانواده خود حجاب داشته باشند زیرا کسی از داشتن حجاب و عفاف ضرری نکرده است./202/880/ب1

ارسال نظرات