۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۱۱۵۶۳
آیت الله مظاهری:

حجت الاسلام فیروزیان خدمات اجتماعی و مذهبی فراوانی به یادگار گذاشت

حضرت آیت الله مظاهری ضمن تسلیت به مناسبت رحلت حجت الاسلام والمسلمین فیروزیان، وی را دارای خدمات ارزنده اجتماعی و دینی توصیف کرد که عمر خود را در راه ترویج معارف اهل بیت سپری کرده است.
آیت الله مظاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله حسین مظاهری، زعیم حوزه علمیه اصفهان، طی پیامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا فیروزیان، این عالم فقید را از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی و عرصه مبارزه با فرقه‌های انحرافی توصیف کرد و از رحلت وی ابراز تأسف نمود.

متن پیام آیت الله مظاهری به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيم

درگذشت عالم خستگی‌ناپذیر و مجاهد مرحوم مغفور حجة‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ غلامرضا فیروزیان«رحمةالله‌علیه» موجب تأسّف شد. این عالم پر تلاش  که از پیشگامان تأسیس مدارس تعلیمات اسلامی در عصر طاغوت و از مبارزان نهضت شکوهمند اسلامی بود، عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت«علیهم‌السّلام» و مبارزه با فرق انحرافی و مجاهدت در راه دین  گذرانید و خدمات اجتماعی و مذهبی فراوانی از خود به یادگار نهاد. ضمن تسلیت به خاندان محترم و همۀ بازماندگان ایشان، از خداوند تعالی، مسألت می‌کنم که روح این عالم با اخلاص را با اولیاء طاهرین«علیهم‌السّلام» محشور فرماید. ان‌شاءالله./102/1304/ب1

حسین‌المظاهری

91 / شوّال / 1438

23 / تیر / 1396

ارسال نظرات