۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۱۱۷۴۸
مدیر فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اصفهان تشریح کرد؛

نحوه حمایت های مادی و معنوی دفتر تبلیغات از مبلغان نوین

حجت الاسلام احمدیان با تشریح نحوه حمایت های مادی و معنوی دفتر تبلیغات از مجموعه های تبلیغی نوین و تخصصی، گفت: دفتر تبلیغات زمینه ها و فضای کار را برای مبلغان تسهیل می کند و در صورت نیاز آن ها را به نهادهای مربوطه معرفی خواهد کرد.
تبلیغ اسلامی نوین

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان، ‏در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره فعالیت تخصصی مبلغان ‏در عرصه نوین تبلیغی و تأمین هزینه ها و نوع حمایت های مادی و معنوی دفتر تبلیغات از مجموعه های تخصصی تبلیغی، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی هیچگاه حق الزحمه مستقیم به مبلغان فعال پرداخت نمی کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش و عزم دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اینست که از مبلغان و مجموعه هایی که در عرصه نوین تبلیغی و فعالیت های تخصصی رسانه ای برای گسترش فرهنگ اسلامی و اخلاق دینی ورود می کنند حمایت کند، در واقع دفتر تبلیغات از طرح های مبلغان و گروه های تبلیغی تخصصی حمایت می کند.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: یعنی دفتر تبلیغات اسلامی از فرد مبلغ یا حتی گروه تبلیغی نوین حمایت مالی مستقیم نمی کند که بخواهد به آن ها پولی را بابت حق الزحمه پرداخت کند، بلکه علاقمندان و افراد متخصص و دارای استعداد در زمینه هنرهای تبلیغی طی فرآیندی با گذراندن آموزش های لازم در جلسات توجیهی ما شرکت می کنند تا طرح ها و ایده های خود را ارائه کنند.

حجت الاسلام احمدیان بیان داشت: وقتی مبلغان طرح های نوین و خلاقانه خود را ارائه کردند و وارد کار عملی و اجرایی شدیم و خلاقیت مبلغان و گروه ها در زمینه های تخصصی شکوفا شد آن موقع دفتر تبلیغات از طرح های خلاقانه آن ها حمایت می کند که حمایت های ما انواع مختلفی دارد.

دفتر تبلیغات تا حد امکان در تأمین فضا و معرفی مبلغان به نهادها همکاری می کند

وی‏ گفت: البته برخی از حمایت ها از نوع حمایت مالی از طرح هاست، گاهی شاید نیاز باشد که دفتر تبلیغات افراد موفق و گروه های خلاق شکوفا شده را به نهادها و ارگان هایی معرفی کند که این می تواند در زمره حمایت های معنوی ما قرار بگیرد، گاهی گروه های تبلیغی نوین بسته به کار تخصصی خود نیازمند یک فضایی برای کار هستند که دفتر تبلیغات می تواند این فضا را برای آن ها فراهم کند.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ‏‏تصریح کرد: البته هر گروه تبلیغی نوین می تواند با توجه به حیطه خاص کاری خود نیازهای خاص خود را هم داشته باشد که دفتر تبلیغات سعی می کند تا حد امکان فضا و امکانات مورد نظر و نیاز آن ها را تأمین کند تا بتوانند به خوبی کار خود را به پیش ببرند و پیشرفت کنند.

حجت الاسلام احمدیان اظهار داشت: در واقع تلاش ما در حمایت از مجموعه ها بر این مبناست که تا حد امکان و توان خود بتوانیم موانع اجرایی را از پیش پای گرو های تبلیغی هنری نوین برداریم و به دنبال ساز و کار تسهیل امور مبلغان هستیم تا بتوانند به نحو احسن فعالیت های خود را انجام دهند.

وی افزود: حمایت های دفتر تبلیغات از مبلغان و گروه های تبلیغی نوین به هیچ وجه به این معنا نیست که ما بخواهیم پروژه ای را تعریف کنیم و وظیفه ای را در قالب یک پروژه بر عهده فرد یا گروه تبلیغی بگذاریم و در قبال آن با امضای قراردادی حق الزحمه گروه را هم تعیین کنیم.

همه حقوق مادی و معنوی آثار و طرح مبلغان عرصه نوین در اختیار خود آن هاست

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ‏ابراز داشت: همچنین همه حقوق مادی و معنوی و حق انتشار و توزیع اقدامات و محصولات گروه های تبلیغی در اختیار خود آن هاست و دفتر ‏تبلیغات در این زمینه سهمی را برای خود طلب نمی کند و تنها نقش حمایتی از طرح را دارد، مبلغان می توانند آثار و  محصولات یا طرح خود را با نام خود منتشر کنند یا حتی به مجموعه دیگری بفروشند و دفتر تبلیغات هم هیچ ادعایی در این زمینه نخواهد داشت.

حجت الاسلام احمدیان بیان داشت: دفتر تبلیغات بسیار خوشحال می شود که بتواند به مجموعه های تبلیغی نوین کمک کند تا شکوفا شوند و روی پای خود بایستند و بتوانند طرحی را که با خلاقیت و استعداد و تلاش خود شروع کرده اند به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: یقیناً هر گاه دفتر تبلیغات اسلامی به این نتیجه برسد که گروه تبلیغی نوین در یک عرصه هنری تخصصی روی پای خود ایستاده و خودکفا شده است و به شکوفایی و موفقیت لازم دست پیدا کرده آن ها را هدایت خواهد کرد تا به فعالیت خود در سطح جامعه ادامه دهند و مجموعه جدیدی را جایگزین آن ظرفیت و حوزه تخصصی خواهیم کرد تا حمایت های لازم از آن گروه جدید را در دستور کار خود قرار دهیم./302/869/ب1

ارسال نظرات