۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۱۱۷۶۰

دیدار مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا با مدیر حوزه خواهران/ حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی: رسا یک رسانه پیشتاز و خط شکن است

مدیر عامل، دبیران و اعضای خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت وگو کردند.
حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل مؤسسه رسا به همراه شماری از مدیران و دبیران خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که در محل مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در قم برگزار شد، شماری از معاونان حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی از جمله حجت الاسلام رضا اسکندری معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام علی اکبر حصاری معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران، محمود خالقی معاون آموزش و حجت الاسلام علی مولایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام والسلمین جمشیدی با تقدیر از فعالیت های ارزنده خبرگزاری رسا، این رسانه حوزوی را یک رسانه پیشتاز و خط شکن توصیف و تاکید کرد: فعالیت خبرگزاری رسا به چهار زبان کار بسیار ارزشمندی است و ان شاءالله این فعالیت توسعه پیدا کند.

وی خبرگزاری رسا را یک رسانه با برنامه، پیشرو و موفق نامید و تصریح کرد: رسا از مدتی که فعالیت خود را آغاز کرده، انصافا یک جهش فوق العاده داشته است که جای تبریک دارد. از این که رسا در عرصه فناوری دارای برنامه است و برای حرکت های کلان خود چشم انداز تدوین کرده جای خوشحالی دارد و البته توقع از رسا هم همین است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور افزود: کار شما کاری بسیار ستودنی و بستری برای ترویج اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی است و کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند مروجین اسلام ناب هستند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل مؤسسه رسا ضمن ارائه گزارش بخش ها و معاونت های مختلف این مؤسسه، ظرفیت های حوزه های علمیه خواهران در عرصه های مختلف فرهنگی و بویژه پژوهشی را قابل اعتنا و ارزشمند توصیف کرد و از آمادگی این مؤسسه و خبرگزاری رسا برای تعامل بیش از پیش با حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

در این دیدار همچنین شماری از معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و دبیران خبرگزاری رسا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و زمینه های همکاری و تعامل بیشتر را مورد ارزیابی قرار دادند. /۹۲۴/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات