۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۱۱۷۶۶

دیدار تولیت‎های آستان‎های مقدس علوی و زید بن علی

تولیت‎های آستان‎های مقدس علوی و حضرت زید بن علی (ع) در نجف اشرف با یکدیگر دیدار کردند.
حجت الاسلام شیخ الحسناوی تولیت آستان مقدس حضرت زید بن علی (ع)

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ الحسناوی تولیت آستان مقدس حضرت زید بن علی (س) به زیارت بارگاه مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف مشرف شد و با حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی دیدار و گفت‌‎وگو کرد.

حجت الاسلام حبل المتین در این دیدار ضمن بررسی فعالیت‎های حرم حضرت زید (ع) بر ضرورت افزایش همکاری ها تاکید کرد و اظهار داشت: آستان مقدس علوی آماده حمایت و همکاری در زمینه‎های مختلف فرهنگی و خدماتی به زائران بارگاه حضرت زید (س) است.

شیخ الحسناوی نیز در این رابطه به خبرنگاران گفت: در دیدار با تولیت آستان مقدس علوی راه‎های افزایش همکاری به ویژه شیوه برگزاری همایش سالانه «حلیف القرآن» را بررسی کردیم.

وی افزود: آستان مقدس علوی ضمن برگزاری نمایشگاه کتاب در حاشیه این همایش، هزینه اسکان و پذیرایی از مهمانان را نیز متقبل شد.

حجت الاسلام حبل المتین همچنین طی جلسه‎ای با مسؤولان آستان مقدس علوی خواستار بررسی مشکلات خدمات به زائران در ایام شلوغ سال نظیر اربعین حسینی که میلیون‎ها زائر به زیارت بارگاه مطهر امام علی (ع) مشرف می‎شوند، شد.

سید علی زوین رییس بخش اطلاع‎رسانی آستان مقدس علوی به خبرنگاران گفت: تولیت استان مقدس علوی بر برنامه ریزی دقیق همه مسؤولان آستان برای حال و آینده بخش‎های مختلف تاکید کرد./994/ب۹۰۳/د

ارسال نظرات