۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۱۱۹۵۶
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

رعایت عفاف و حجاب سبب تحکیم بنیان خانواده می شود

نماینده پیشین بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که رعایت عفاف و حجاب سبب تحکیم بنیان خانواده می شود، گفت: دشمنان با ترویج بی عفتی و بی حجابی در صدد سست شدن بنیان خانواده و فروپاشی جامعه هستند.
علی اکبر ناصری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی امشب در دیدار جمعی از اعضای پویش مردمی حامیان عفاف و حجاب، گفت: رعایت عفاف و حجاب برای حفظ کرامت انسانی است و این مساله از فطرت انسان نشات می گیرد.

وی افزود: یکی از دلایل تاکید اسلام بر رعایت عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده به عنوان مهمترین نهاد در جامعه است.

نماینده پیشین مردم بابل در مجلس شورای اسلامی علل کشف حجاب را در راستای اهداف استعماری بیان کرد و اظهار داشت: استعمار برای در اختیار قرار گرفتن جامعه اسلامی و تسلط بیشتر بر آن کشف حجاب را مورد توجه قرار داد و این سیاست تاکنون نیز با شیوه های مختلف انجام می گیرد.

وی ادامه داد: حجاب برگرفته از نص صریح قرآن و برای ایجاد پیوست و اتحاد بیشتر در جامعه است تا جایگاه زن محترم شمرده شود.

حجت الاسلام ناصری با بیان این مطلب که اسلام یک نگاه ویژه و توام با تکریم و ارزش گذاری با بانوان دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان با تشویق و ترغیب زنان به کشف حجاب در حقیقت به دنبال تبدیل آن ها از یک جایگاه مقدس و مهم به یک ابزار کامجویی و ابزاری در راستای اهداف استعماری خود هستند و بانوان باید با شناخت جایگاه متعالی خود با این برنامه دشمن مقابله کنند.

وی بقای زن مسلمان را در گرو عفاف و  حجاب دانست و افزود: دشمنان با ترویج بی عفتی و بی حجابی در صدد سست شدن بنیان خانواده و فروپاشی جامعه هستند و از این رو بانوان حجاب را سلاحی مهم در مقابل دشمنان بدانند.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترویج شبهات مختلف و برنامه هایی در راستای عفاف زدایی در جامعه از سوی رسانه های استکباری، گفت: دشمنان با صراحت حجاب را یک ابزار شوم سیاسی علیه انقلاب عنوان می کنند تا از این طریق نظام اسلامی را که داعیه دار احیای ارزش های اسلامی است، بشکنند.

وی ادامه داد: تجربه تلخ ماجرای اندلس امروز باید همواره پیش روی ما باشد زیرا طراحی دشمنان برای رواج بی عفتی در جامعه برگرفته از روش آن ها در این کشور اسلامی است که امروز اثری از اسلام در آن سرزمین نیست.

حجت الاسلام ناصری نبرد و جنگ امروز ما را در عرصه جنگ نرم فرهنگی بیان کرد و اظهار داشت: امروز بر همه آحاد جامعه واجب است بر اساس دستور آتش به اختیار سوی مقام معظم رهبری از همه ظرفیت برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان استفاده کنند و باید شاهد کارهای خلاقانه فرهنگی و تمیز در این عرصه باشیم.

وی ادامه داد: اهتمام و تلاش مردمی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یک امری ضروری است و خداوند به برکت این اهتمام برای ترویج فرایض، نگاه ویژه ای را خواهد کرد./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات