۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۱۱۹۶۰
نماینده آیت الله نجفی در لبنان:

خطر یهودی سازی قدس از جنایت تکفیری‌ها کمتر نیست

نماینده یکی از مراجع تقلید نجف اشرف تأکید کرد که خطر یهودی سازی قدس از جنایت تکفیری‌ها کمتر نیست.
شیخ علی بحسون نماینده آیت الله نجفی در لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی بحسون نماینده حضرت آیت الله بشیر نجفی در لبنان اقدامات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی و بستن این مسجد به مدت 2 روز متوالی را به شدت محکوم کرد.

وی بر لزوم دفاع امت اسلامی و مسلمانان شریف از دو قبله اول تأکید کرد و گفت: تلاش برای یهودی سازی قدس و توهین به حرم ابراهیمی در چارچوب نقشه صهیونیستی برنامه ریزی شده ای قرار دارد که خطر آن از اقدامات اندیشه تکفیری که چهره دیگر صهیونیست ها به شمار می آید، کمتر نیست.

حجت الاسلام بحسون تصریح کرد: امت اسلامی به شدت به از بین رفتن اختلافات جهت تحقق پیروزی و محافظت از افکار صهیونیستی و گمراهانه نیاز دارد، همانگونه که پیروزی موصل با وحدت مرجعیت و حکومت و ملت عراق بدست آمد.

وی اظهار داشت که پیروزی عراق باید درسی برای همه ملت ها در مبارزه با اندیشه تکفیری باشد چرا که موضع اسلامی جامع برای حمایت از مقدسات، یک نیاز و خواسته مهم کنونی به شمار می آید.

نماینده حضرت آیت الله نجفی ادامه داد: مقاومت یک واکنش طبیعی به جنایت های اشغالگران صهیونیستی علیه قدس و مسجد الاقصی و فلسطین است.

وی از سکوت جهانی و عربی نسبت به تجاوز به فلسطین و شکنجه زندانیان و اقدامات غیرانسانی صهیونیست ها ابراز تاسف کرد و تحرک فوری عربی و اسلامی برای حمایت از مقدسات در قدس شریف را خواستار شد./۹۸۰/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات