۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۱۳۴۳۰
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان:

اذعان رئیس‌جمهور و وزیر خارجه مبنی بر نقض برجام به دلیل بدعهدی آمریکا یک گام مثبت است

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات روحانی و ظریف مبنی بر نقض برجام به دلیل عهدشکنی آمریکا، گفت: این امر همان چیزی است که از اول در ارتباط با آمریکا پیش‌بینی می‌شد اما عده‌ای گمان می‌کردند در شرایط جدید با این شیوه می‌توان با آمریکا تعامل برقرار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به اظهارات روحانی و ظریف مبنی بر نقض برجام به دلیل اقدامات و عهدشکنی آمریکا اظهار داشت: این امر همان چیزی است که از اول در ارتباط با آمریکا پیش‌بینی می‌شد اما عده‌ای باور نداشتند یا گمان می‌کردند در شرایط جدید با این شیوه می‌توان با آمریکا تعامل برقرار کرد.

حجت‌الاسلام رحیمیان بر همین اساس تاکید کرد: گذشت زمان ثابت کرد که حرف حق همان حرف امام(ره) و پیش‌بینی مقام معظم رهبری بود که درباره ماهیت آمریکا داشتند و ایشان فرمودند آمریکا قابل پیش‌بینی نیست.

رحیمیان افزود: ما در هر صورت این موضوع را یک قدم مثبت می‌دانیم که قبل از آن وزیر امور خارجه و در حال حاضر نیز رئیس‌جمهور به این امر اذعان کردند و امیدواریم با توجه به این تجربه تلخی که به دست آمد عبرت بگیریم و بیش از این به دشمنان امیدوار نباشیم./۸۴۰/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات