۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۱۳۹۶۳
العمل الاسلامی بحرین:

عربستان انتقام شکست در عراق و سوریه را با اعدام شیعیان می‌گیرد

جریان العمل الاسلامی بحرین تاکید کرد که ‌آل‌سعودی با اعدام جوانان شیعی عربستان به دنبال انتقام گرفتن از مقاومت در پی شکست سنگین در سوریه و عراق است.
جریان العمل اسلامی بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان العمل الاسلامی بحرین همبستگی گسترده جهان اسلام با مردم عوامیه عربستان را که این روزها تحت شدیدترین هجمه‌ها از سوی ماموران امنیتی قرار گرفته‌اند، خواستار شد.

العمل الاسلامی با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به محاصره و حمله‌های بیش از یکسال ماموران امنیتی آل‌سعود به منطقه محل سکونت شهید آیت‌الله النمر تاکید کرد که «رژیم تروریستی سعودی» در راستای «مجازات دسته‌جمعی» از عصر دیروز سه‌شنه حمله به عوامیه را تشدید کرده است.

این جریان با اشاره به تیراندازی‌ و تخریب منازل شیعیان خاطر نشان کرد که محاصره در عوامیه به مرحله‌ای رسیده است که خدمت رسانی در امور شهری عملا با مشکل مواجه و برق منازل مردم شیعه نشین عوامیه قطع شده است.

جریان العمل الاسلامی در این بیانیه به اقدام رژیم آل‌سعود در دو هفته گذشته در اعدام هفت جوان مومن و انقلابی عوامیه اظهار داشت که مسؤولان حکومتی از تحویل اجساد مطهر شهدا به خانواده شهدا امتناع می‌ورزند.

جریان انقلابی بحرین در بخش دیگری از این بیانیه، اعدام 29 شهروند شیعه نشین منطقه قطیف، احساء و مدینه منوره به استناد اعتراف‌های گرفته شده تحت شکنجه را به شدت مورد انتقاد قرار داده و اظهار داشت: اعدام جوانان شیعی عربستان در حقیقت اعتراف به شکست سنگین آل‌سعود در جنگ موصل، سوریه و یمن است.

العمل الاسلامی در پایان آمریکا، اسرائیل و دستگاه‌های تروریستی و حامیان منطقه‌ای آنها را علت اصلی بحران‌ها و جنگ‌ افروزی علیه امت اسلامی در خاورمیانه دانست./981/ب902/ر

ارسال نظرات