۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۱۵۵۹۸
شکاف کارگزاران و اصلاح‌طلبان در انتخاب شهردار؛

تمسخر مهرعلیزاده در ارگان کارگزاران

هفته‌نامه ارگان حزب کارگزاران به تمسخر تلاش محسن مهرعلیزاده برای نشستن بر صندلی شهرداری تهران پرداخت.
محسن مهرعلیزاده

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، هفته‌نامه ارگان حزب کارگزاران سازندگی ایران در مطلبی آورده است: شنیده شده که محسن مهرعلیزاده با وجود آرای اندک در جلسه‌‌ ابراز تمایل اعضای شورای پنجم شهر تهران اشتیاق زیادی به شهرداری از خود نشان می‌دهد. برگزاری جلسات با مدیران مطبوعات از جمله نشانه‌های این اشتیاق است.

در ادامه این مطلب هفته‌نامه سازندگی نوشته شده: روزنامه آفتاب یزد هم هفته گذشته با نادیده گرفتن افرادی چون سیدحسین مرعشی، الهه کولایی، افشانی، بی‌طرف، و شریعتمداری که همه بیش از مهرعلیزاده رأی آورده‌ بودند، او و نجفی را به‌عنوان نفر آخر و اول لیست شهرداران احتمالی تهران به‌عنوان شانس‌های اصلی این پست معرفی کرده بود.

این هفته‌نامه همچنین آورده است: شنیده می‌شود در حالی که محمدرضا عارف و یارانش طرفدار شهرداری محسن مهرعلیزاده هستند، نزدیک‌ترین عضو شورای تهران به رئیس شورای‌عالی اصلاح‌طلبان مخالف رأی اوست و در مجامع مختلف تلاش می‌کند مهرعلیزاده شهردار تهران نشود. یکی از علت‌های مخالفت این عضو مؤثر شورای شهر تهران با شهرداری مهرعلیزاده کارنامه استاندار سابق خراسان است که به او به‌عنوان استاندار بعدی در دولت اصلاحات به ارث رسید./۹۶۹/۱۰۲/خ

ارسال نظرات