۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۱۶۹۷۸
امام جمعه هیرمند مطرح کرد؛

ضربه محکم تفکر جناحی به فرهنگ

حجت الاسلام گزمه به عملکرد ناخوشایند وزارت ارشاد در مقابله با تهاجم فرهنگی دنیای غرب اشاره کرد و گفت:متأسفانه این نهاد وظیفه خود را بدرستی انجام نداده و در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب رویکرد انفعالی داشته است.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه، امام جمعه هیرمند

حجت الاسلام ابراهیم گزمه، امام جمعه هیرمند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان در خصوص استفاده وزارت ارشاد از توان ابزاری هنر و سینما گفت: امروزه در حیطه هنر بویژه سینما مجوزهایی داده می‌شود که با فرهنگ عمومی و اسلامی جامعه ما فاصله دارد.

وی با تأکید بر اینکه تفکر جناحی دولت‌ها ضربه‌ای محکم بر سیاست‌های اصلی ارشاد وارد می‌کند خاطرنشان کرد: وقتی دولت‌ها یک سیاست واحد را در راستای دستیابی به فرهنگ اسلامی به کار نگیرند و از افراط و تفریط پرهیز نکنند و طبق میل و خواسته خود عمل کنند هیچگاه موفق نبوده و در دل‌های مردم مسلمان ایران جایگاهی ندارند.

حجت الاسلام گزمه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ولنگاری فرهنگی جامعه بیان کرد: متولیان فرهنگی که یکی از آنها وزارت ارشاد است باید همواره متوجه زنگ خطر تهاجم فرهنگی دنیای غرب بوده و با بصیرت افزایی و اقدامات شایسته طبق بیانات رهبری برای رسیدن به جامعه ایده آل مطابق با موازین شرعی و اسلامی گام بردارند‌.

امام جمعه هیرمند به عملکرد ناخوشایند وزارت ارشاد در مقابله با تهاجم فرهنگی دنیای غرب اشاره کرد و گفت: متأسفانه این نهاد وظیفه خود را به درستی انجام نداده و در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب رویکرد انفعالی داشته است.

وی در پایان خطاب به دولت‌مردان دوره دوازدهم تصریح کرد: این دولت باید با انتخاب وزیری انقلابی، مؤمن و متدین در جهت ایجاد تحولی بزرگ گام بردارد و آنچه را که اسلام و انقلاب برای رسیدن به فرهنگ ایرانی اسلامی خواستار است اجرا کند./831/ت۳۰۳/س

ارسال نظرات