۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۵۱۷۰۹۶
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسی:

میانمار یکی از حلقه‌های توطئه صهیونیسم جهانی علیه امت اسلام است

معاون آموزش جامعه المصطفی العالمیه با بیان این که میانمار یکی از حلقه‌های توطئه صهیونیسم جهانی علیه امت اسلام است، گفت: رسانه‌های بین‌المللی در برابر مظلومیت مردم میانمار مسکوت مانده‌اند، چرا که این الگوی رفتاری در رسانه‌ها منافع آنان را تأمین و تضمین می‌کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که دنیای اسلام در این روزها مبتلا به مشکلات عدیده زیادی است، اظهار داشت: باید امت اسلام توجه داشته باشد، مشکلاتی که در سوریه و عراق شاهد هستیم با حمایت قدرت‌های بین‌المللی و برخی از کشورهای منطقه با تکیه‌ بر برخی از جریان‌های متعصب تکفیری هزاران نفر از مؤمنان را قربانی کرده است در حالی‌ که تأمین منافع آمریکا و اسرائیل در شکل‌گیری همین فجایع توصیف می‌شود.

معاون آموزش جامعه المصطفی العالمیه نسل‌کشی یمن، بحرین و مردم میانمار که در حصار سکوت بین‌المللی گرفتار است را از دیگر مصادیق جنایات صهیونیسم جهانی توصیف کرد و بیان داشت: باید توجه داشت که در کشور نیجریه اقداماتی مشابه به نسل‌کشی مردم میانمار در حال جریان است؛ بر این اساس به نظر می‌رسد که این‌گونه اقدامات ضد بشری یک جریان منسجم جهانی علیه امت واحده اسلام است.

عضو تشکل اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم میانمار را یکی از حلقه‌های توطئه صهیونیسم جهانی علیه امت اسلام توصیف کرد و گفت: در کشور میانمار نظام سلطه با تکیه‌ بر بودائیان این فتنه را مورد تعقیب قرار داده است؛ این در حالی است که محرکین اصلی این جریان همان نظام سلطه است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسی همه مذاهب اسلام را فرزندان امت اسلام توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی در چهار دهه عمر پربرکت خود اصلی‌ترین مدافع حقوق فلسطین و ملت‌های مظلوم مسلمان در مجامع جهانی بوده است.

معاون آموزش جامعه المصطفی العالمیه دفاع از مظلومان جهان را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: رسانه‌های بین‌المللی در برابر مظلومیت مردم میانمار مسکوت مانده‌اند، چرا که این الگوی رفتاری در رسانه‌ها منافع آنان را تأمین و تضمین می‌کند.

عضو تشکل اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم در توضیح علت سکوت رسانه‌های جهانی در مقابل نسل‌کشی مردم مظلوم میانمار، بیان داشت: اگر مشابه این فجایع برای دیگر ادیان و پیروان آن اتفاق می‌افتاد امروز ما از سوی رسانه‌های بین‌المللی شاهد هجوم اطلاعاتی و رسانه‌ای بودیم، این در حالی است که اخبار میانمار در سایه‌ای معنادار از سکوت به سر می‌برد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسی در پایان تمسک به الگوی ابراهیمی حج را جایگاه حل معضلات امروز جهان اسلام توصیف کرد و گفت: ملت‌های اسلام باید در جریان حج به تبادل آراء پرداخته و از ظرفیت حج برای حل این مسائل استفاده کنند؛ این در حالی است که یکی از اساسی‌ترین دلایل عدم بهره‌گیری جهان اسلام از حقیقت حج برای حل چنین معضلاتی خود متولیان برگزاری حج هستند./837/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات