۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۱۷۱۷۵

آیین روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان قم برگزار شد

آیین روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان قم با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مسؤولان این استان در تالار نخلستان برگزار شد.
تجلیل خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان قم از سوی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه قم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم مسؤولان این استان در تالار نخلستان برگزار شد.

سردار غلامرضا احمدی در ابتدای این مراسم از خبرنگاران استان قم تقدیر و تشکر کرد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم اظهار داشت: خبرنگاری وقتی با ارزش است که می تواند یک مقام و نهاد را که در حال نابودی است، نجات دهد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف شرعی و دینی خبرنگار، رعایت و احتیاط در نگارش و انتشار خبر است؛ یک خبرنگار همانطور که می تواند یک مقام را از نابودی نجات دهد، این توانایی را دارد که آن مقام را تنزل دهد و به نابودی بکشد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در پایان سخنان خود تأکید کرد: خبرنگاران باید از توانمندی های خود در مسیر صحیح استفاده کنند تا مردم و جامعه نیز بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

در بخش دیگر این مراسم سردار رمضان شریف، سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با تجربه دفاع مقدس و سال های بعد از آن، نگاهی مأنوس نسبت به فرهیختگان و متفکران ایران اسلامی دارد.

وی با بیان این که خبرنگاران و رسانه ها همیشه مورد توجه سپاه بوده اند، اظهار داشت: استراتژیست های برتر دنیا از ابزار متنوع و رسانه ها بهره گیری کرده و تلاش می کنند میان تصویر مجازی و واقعی، ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از برخی خبرنگاران استان قم تجلیل به عمل آمد./840/پ203/ی

ارسال نظرات