۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۱۷۱۸۲
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

واقع بینی مهمترین شاخصه یک خبرنگار ارزشی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، واقع بینی را مهمترین شاخصه یک خبرنگار ارزشی دانست و گفت: خبرنگار باید تنها مدافع حق و حقیقت باشد و به انعکاس واقعیت ها بپردازد و در این راه بیم و هراس به دل راه ندهد.
سردار محمدعلی اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران بسیجی این استان که به همت سازمان بسیج رسانه در تالار لاله شهرکرد برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، به تشریح مهمترین شاخصه های یک خبرنگار انقلابی پرداخت و اظهار کرد: واقع بینی مهمترین شاخصه یک خبرنگار ارزشی است؛ آنچه که برای ما مشهود است باید در رسانه انعکاس پیدا کند نه اینکه به گفته ها و شنیده های دیگران استناد کنیم و از واقعیت دور شویم.

وی حق طلبی را از دیگر شاخصه های یک خبرنگار انقلابی بیان کرد و گفت: خبرنگار باید تنها مدافع حق و حقیقت باشد و به انعکاس واقعیت ها بپردازد و در این راه بیم و هراس به دل راه ندهد.

اکبری با تأکید بر اینکه امروز خبرنگاران با رسوا کردن چهره دشمنان در خط مقدم مقاومت قرار دارند، اظهار کرد: بخش اعظمی از موفقیتهای امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های اهالی رسانه است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نقش رسانه در پیروزی های منطقه و اقتدار و عزت جهان اسلام غیرقابل انکار است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین رسالتهای امروز اهالی رسانه، فعالیت در عرصه امر به معروف و نهی از منکر است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه دشمن از نفوذ اسلام در منطقه هراسان است، خاطرنشان کرد: ولایت پذیری و عمل گرایی سپاه سبب شده است که مورد تحریم دشمنان قرار گیرد و از این جهت به خود می بالیم.

وی به نقش بی بدلیل سپاه در محرومیت زدایی، امنیت، جهاد و امور فرهنگی در کشور اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران در همه دوران ها، مکمل دولتها بوده است و همچنان آمادگی دارد در خدمت مردم باشد.

این یادگار دفاع مقدس در پایان با اشاره به اینکه خبرنگار باید چشم بینای ملت و حاکمیت باشد، افزود: شجاعت و بصیرت و دشمن شناسی مهمترین نیاز امروز اهالی رسانه است؛ خبرنگار ارزشی باید زمان شناس باشد و با همه توان مورد اعتماد عمومی قرار گیرد.

زیارت پرفیض عاشورا و غبارروبی، عطرافشان و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام شهرکرد، تجلیل از خانواده خبرنگار شهید عبدالوهاب شهرانی، تقدیر از خبرنگاران افتخاری بسیج و اعضای کانون های بسیج رسانه و خبرنگاران استان، از دیگر بخشهای مراسم گرامیداشت روز خبرنگار بود که با همکاری معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و سازمان بسیج رسانه استان در تالار یاس مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات