۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۵۱۷۱۹۴
دی ماه سال جاری؛

دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری به برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در سال جاری در این استان اشاره کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا آخر آذرماه است.
سرهنگ عیسی حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سرهنگ عیسی حیدری، مسؤول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران بسیجی این استان که به همت سازمان بسیج رسانه در تالار لاله شهرکرد برگزار شد، ارتقاء جایگاه اجتماعی خبرنگاران را مهمترین هدف بسیج رسانه بیان کرد و افزود: این مهم محقق نخواهد شد مگر اینکه خود خبرنگاران نیز وارد میدان عمل شوند.

وی همچنین به برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در سال جاری در این استان اشاره کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا آخر آذرماه است.

حیدری با بیان اینکه دومین جشنواره ابوذر در این استان، دی ماه سال جاری با معرفی برترین آثار برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تنها تجلیل از خبرنگاران نیست بلکه مهمترین هدف، فرهنگ سازی است.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر امسال این استان حول 4 محور کلیدی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین محورهایی است که خبرنگاران باید آثار خود در این زمینه ها به دبیرخانه جشنواره واقع در بسیج رسانه استان ارسال کنند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری به نقش بی بدلیل رسانه ها در فراگیر شدن سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کرد و افزود: گفتمان سازی در جامعه از ضرورتهای فرهنگ سازی است و رسانه در این زمینه نقشی کلیدی و اساسی دارد.

مهرداد عظیمی، مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه شرایط کنونی کشور با گذشته بسیار تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی دشمنان از همه توان خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب استفاده می کنند و حال آنکه برترین تکنولوژی ها را نیز در اختیار دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 250 شبکه ماهواره ای فارسی زبان بر علیه نظام در حال فعالیت و شبهه افکنی هستند، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی کار کردن بسیار سخت است؛ به لطف الهی اگر چه نقصهایی در کار وجود دارد اما به خود می بالیم که توانسته ایم در مقابل همه توان دشمن بایستیم و فعالیت کنیم.

عظیمی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی همه مسؤولند، اظهار کرد: فضای مجازی بهترین بستر برای نشر معارف الهی و ارزشهای دینی است.

وی استفاده از همه ظرفیتهای موجود را ضروری دانست و افزود: نهادهای انقلابی باید به صورت منسجم و یک صدا وارد میدان عمل شوند و با هم حرکت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد شبهه در بین جوانان است، تصریح کرد: باید در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی بتوانیم دستوردهای نظام را به خوبی برای مردم تشریح کنیم و به یقین نقش اهالی رسانه در این زمینه، نقشی کاربردی و اساسی است.

این مقام مسؤول در پایان به برگزاری جشنواره رسانه ملی به میزبانی این استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: باید از این فرصت ویژه برای معرفی استان در همه زمینه ها به خوبی استفاده کنیم./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات