۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۱۷۲۷۷
سرکنسولگری عراق در اهواز:

آزادی موصل پیروزی بزرگی برای ایران و عراق است

سرکنسولگری عراق در اهواز طی دیدار با اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر خوزستان گفت: جمهوری اسلامی از هیچ کمکی به دولت و مردم و نیروهای مسلح عراق دریغ نکرد و در حقیقت آزادی موصل پیروزی بزرگی برای ایران و عراق است.
آزادی موصل

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، جمعی از رؤسا و اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر خوزستان به مناسبت پیروزی های کشور عراق در مبارزه با تکفریها و همچنین آزاد سازی موصل، با حضور در کنسولگری عراق واقع در اهواز این پیروزی ها را به مسؤولان کنسولگری تبریک گفتند.

روساء و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر خوزستان اعلام کردند که این پیروزی های بزرگ حاصل وحدت و یکپارچگی ملی، پشتیبانی مرجعیت، هوشمندی دولت و ملت و فداکارهای تاریخ ‌ساز نیروهای مسلح و بسیج مردمی (حشدالشعبی) عراق است.

در این دیدار همچنین وسام موسوی، سرکنسولگری عراق در اهواز، ضمن تقدیر و تشکر از حضور رؤسا و اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر خوزستان، از حمایت ‌های بی‌دریغ و خالصانه رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از عراق قدردانی کرد.

سرکنسولگری عراق در اهواز گفت: جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ ترین شرایطی که مردم عراق مظلومانه در سایه سکوت جهانی درگیر مبارزه طاقت ‌فرسا با تروریسم داعشی بودند، از هیچ کمکی به دولت و مردم و نیروهای مسلح عراق دریغ نکرد و در حقیقت آزادی موصل پیروزی بزرگی برای ایران و عراق است

در ادامه این دیدار عباس حزباوی، مسؤول امور قرآنی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان، شعری در رابطه با آزادی سازی موصل قرائت کرد./۹۴۵۶/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات