۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۱۷۳۲۳
امام جمعه تبریز: 

نقش مهم رسانه ها مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: خبرنگاران و اهالی قلم باید تقدم بیشتری نسبت به سایر اقشار جامعه داشته باشند و نقش رسانه ها همیشه باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اظهار داشت: خبرنگاری شغلی تنش زاست اما قلم او در جامعه بسیار تاثیر گذار است.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این که تهیه خبر کاری سخت و جذاب است، افزود: در رخ دادن بلایای طبیعی و هر اتفاقی که در جامعه با آن رو به رو می شویم، اولین گروهی که باید در آن محل حضور پیدا کند خبرنگار و صدا و سیماست.
وی پاداش و اجر اخروی خبرنگاری را بخاطر پیچیدگی و سختی آن، بالا دانست و گفت: خبرنگاران و اهالی قلم باید تقدم بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند و نقش رسانه ها همیشه باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه تبریز گفت: تکریم جامعه خبری، تکریم افراد متعهد به آرمان های انقلاب، جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است و وظیفه همه آحاد جامعه می باشد که به این زحمت کشان بی ادعا توجه بیشتری داشته باشند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: افتخار خدمت در سنگری را داریم که فرماندهی آن بر عهده مقام معظم رهبری می باشد.
سید محسن لطیفی با اشاره به ظرفیت خبری مرکز آذربایجان شرقی از خبرنگاران خواست تا  با تلاش مضاعف بتوانند از این ظرفیت بالا حداکثر استفاده را بکنند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاری کار مقدس پر استرسی است، گفت: همه ما اهالی رسانه باید با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری و تکیه بر سواد رسانه ای بتوانیم رسالت خبری خود را به درستی انجام دهیم.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به عدم انتقاد پذیری برخی مسئولین نیز اشاره ای کرد و افزود: بزرگترین رسالت یک خبرنگار در کنار صداقت ،دلسوزی وی برای جامعه ، نظام و ملت است و جامعه ما برای رسیدن به استفاده مناسب از خبرگزاری و رسانه ملی فاصله کمی دارد.
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: مردم  از اخبار و گزارش های تولیدی واحد خبر ۷۹درصد رضایت دارند و ما باید این رضایت مندی را قدر بدانیم و تلاش خود را برای افزایش آن بکار گیریم.
صادقی افزود: استان آذربایجان شرقی در زمینه دریافت و پخش اخبار همیشه جزء سه استان برتر کشور بوده است./۹۳۵/د
۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات