۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۱۸۶۸۹
مدیر حوزه علمیه مازندران:

آزادگان نماد مقاومت و ایثار برای جامعه هستند

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادگان نماد صبر، آزادگی، مقاومت و ایثار هستند و باید الگویی برای جامعه امروز ما باشد، گفت: آزادگان باصبر واستقامت خود گرفتار خواسته‏ هاي دشمن نشدند.
مدیر حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار با جمعی از روحانیان آزاده و ایثارگر، آزادگان را نماد، ایثار، از خودگذشتگی، شجاعت و صبر معرفی کرد و گفت: آزادگان با تحمل سال ها اسارت ایستادگی و مقاومت را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با بیان این که امروز عظمت و اقتدار کشورمان را مرهون خون های پاک شهدا و ایثارگری های رزمندگان سپاه اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی هستیم، افزود: اگر نبود تلاش ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان امروز این عزت و عظمت را در داخل و خارج نداشتیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران از آزادگان به قهرمانان ملی کشورمان یاد کرد و با بیان این که این انسان های بزرگ حریت و سربلندی را با سال ها اسارت خود در بند رژیم بعث عراق به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: آزادگان کشورمان سروقامتان سرافراز و نستوهی هستند که با تکیه بر ایمان و ارزش های معنوی سال ها درد ناشی از اسارت در بندهای رژیم فاسد بعث عراق را تحمل کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادگان با ایمان راسخ خود ضمن تحمل سال ها اسارت نماد ایثار و آزادگی در دنیای امروز شدند، تصریح کرد: امروز چنین شخصیت های بزرگی الگوی بارزی برای جامعه به ویژه نسل جوان هستند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادگان سرافراز کشورمان با ایمان راسخ و تکیه بر آرمان های متعالی انقلاب قله های رفیع آزادی و آزادگی را فتح کردند، خاطرنشان کرد: امروز بیش از پیش نیازمند توجه به این قشر ایثارگر و اثرگذار کشورمان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که ایستادگی و مقاومت آزادگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس زمینه حقارت و ذلت دشمن را فراهم کرد، بیان داشت: آزادگان در بند رژیم بعث عراق رنج ها و سختی های ناشی از اسارت و شکنجه های رژیم بعث را با ایمانی راسخ و تقوای الهی تحمل کردند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادگان نماد صبر، آزادگی، مقاومت و ایثار هستند و باید الگویی برای جامعه امروز ما باشد، خاطرنشان کرد: آزادگان باصبر واستقامت خود گرفتار خواسته‏ هاي دشمن نشدند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که آزادگان سرافراز چه در طول دوران اسارت و چه پس از آزادی از بند رژیم بعث همواره در خدمت به انقلاب اسلامی در صحنه ها حاضر بودند، تصریح کرد: امروز آزادگان سمبل استقامت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادگان غیور ایران اسلامی علیرغم شکنجه ها وسختی های دوران اسارت هیچ گاه حاضر به تسلیم در برابر خواسته های دشمن نشدند، خاطرنشان کرد: لحظه لحظه عمر دوران اسارت آزادگان در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب و آرمان های اصیل نهضت همراه بود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که هیچ گاه رنج دوران اسارت بر عزم و اراده پولادین آزادگان تأثیری نداشت، تصریح کرد: رژیم بعث عراق در برابر استقامت و پایداری رزمندگان سپاه اسلام شکست خورده بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که استقامت و پایداری دوران اسارت آزادگان ایران اسلامی امروز یک الگوی ارزشمندی برای آحاد جامعه به ویژه مسؤولان و مدیران کشور است، تصریح کرد: باید در برابر سختی ها، مشکلات و بحران ها این غیورمردان و سروقامتان را الگوی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که سالروز بازگشت آزادگان شجاع در تاریخ این انقلاب و نظام اسلامی به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: باید به یاد ورود تاریخی غیورمردان سپاه اسلام همواره یاد و نام آنها را گرامی بداریم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر امروز نظام مقدس جمهوری در عرصه ها و صحنه های مختلف از یک جایگاه ارزشمندی برخوردار است به دلیل جانفشانی های فرزندان این انقلاب در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: سربازان سپاه اسلام در جنگ تحمیلی با لبیک به ندای رهبری در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند و از انقلاب و نظام دفاع و حراست کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که فرزندان غیور ایران اسلامی لحظه ای برای دفاع از انقلاب و آرمان ها و ارزش های این نظام دریغ نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه مردم در عرصه های مختلف انقلاب مهم ترین شاخصه این نظام دینی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رمز بقای انقلاب اسلامی در حضور در صحنه مردم است، تصریح کرد: دشمن همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف انقلاب به کار گرفته اما ملت بزرگ ایران ثابت کردند که تنها گوش به فرمان ولی فقیه زمان هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دروغ پراکنی های رسانه های بیگانه تأثیری در اراده و فکر مردم در دفاع از انقلاب اسلامی ندارد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران انقلاب اسلامی و این کشور را متعلق به خود می دانند و برای حفظ و حراست از این انقلاب هر چه در توان دارند انجام خواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز بیش با گذشته چند دهه از پایان جنگ تحمیلی هنوز نیز جنگ با دشمن ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز عرصه دفاع از اسلام و انقلاب تغییر کرده و شرایط دیگری بر جامعه حاکم است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دفاع از حریم اسلام ناب و همچنین مصون سازی انقلاب اسلامی با تکفیری های جنایت کار در حال جنگ است، تصریح کرد: اگر امروز خون پاک شهدایی همچون محسن حججی ها بر زمین ریخته می شود برای حفظ و بقای اسلام ناب محمدی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام و انقلاب برای نابودی اسلام حقیقی بسیج شده اند، گفت: اما جبهه مقاومت نیز با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت در برابر جبهه کفر و استکبار ایستاده تا این شجره ملعونه را از ملل اسلامی دور کند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات