۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۱۸۸۰۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

آزادگان نمایندگان اسلام ناب در دوران اسارت بودند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: رزمندگان اسلام در دوران اسلام نماینده اسلام در میان دشمنان بودند و با شهامت و شجاعتی مثال زدنی اسلام و انقلاب را صادر کردند.
بازگشت آزادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن با حضور مسؤولان و آزادگان شامگاه امروز در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام هادی عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این مراسم تصریح کرد: آزادگان در دوران اسارت اقتدار، آزادگی و ایمان خود را حفظ کرده و سرافراز و پیروز به میهن بازگشتند.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه مطرح کرد: رزمندگان اسلام در دوران اسلام نماینده اسلام در میان دشمنان بودند و با شهامت و شجاعتی مثال زدنی اسلام و انقلاب را صادر کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آزادگان با تمام توان در برابر دشمنان ایستادند و بسیاری از آنها مجروح به اسارت دشمنان درآمدند و این نشان از روحیه مقاومت و ایستادگی آنها است.

حجت الاسلام عسگری در پایان با اشاره به اینکه آزادگان به عشق امام خمینی (ره) و اسلام دوران اسارت را گذراندند اظهار داشت: آزادگان عاشق امام خمینی (ره) و ولایتمدار بودند و در دوران اسارت این مهم را به دشمنان ثابت کردند.

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در این همایش بیان داشت: توطئه استکبار همواره علیه اسلام و انقلاب بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

استاندار کرمانشاه ابراز داشت: نیروهای خودجوش مردمی در دوران دفاع مقدس به دشمنان نشان داد که ملت ایران حامی و پاسدار کشورشان هستتند.

وی در پایان گفت: شهید حججی با روحیه ای بالا و مقتدر به اسارت دشمنان درآمد و پرچم اسلام را در بین تروریست های تکفیری برافراشته کرد./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات