۰۹ آذر ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۱۸۹۴
با حضور صد و پنجاه مبلغه در تبريز ؛

همايش مبارزه با فرق انحرافي برگزار شد

رسا، سرويس شهرستان ها ـ مبلغات استان آذربايجان شرقي با حضور در همايش مبارزه با فرق انحرافي، به بررسي روش هاي نو تبليغ پرداختند.
همايش مبارزه با فرق انحرافي برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در تبريز، همايش مبارزه با فرق انحرافي امروز با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه در سالن آمفي تئاتر تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي برگزار شد.

حجت الاسلام حميدي، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در اين نشست كه با حضور صد و پنجاه نفر از مبلغات و اعضاي كانون زنان نخبه اين استان برگزار شد، با اشاره به شيوه هاي آسيب شناسي عزاداري ها و مديريت هيات حسيني بانوان، اظهار داشت: دو عامل مهم و تأثير گذار عاطفه و منطق راه نفوذ در قلوب جوانان و جلب توجه آنان به معارف حقيقي اسلام است.


وي با تأكيد بر اين نكته كه شالوده دين اسلام بر محبت و رأفت بنا نهاده شده است، تصريح كرد: اقشار تأثير گذار در هيئات حسيني بانوان، بايد در ابلاغ پيام خود نوآوري و خلاقيت داشته باشند.

حجت الاسلام حميدي گفت: مبلغات بايد در عين حفظ كردن سنت هاي حسنه قديمي، متناسب با زمان پيش روند و در اين راستا از وابستگي مالي به افراد ناسالم، ساده انديشي و زودباوري پرهيز كنند، چراكه اين موارد از آفت هاي كار تبليغ ديني به شمار مي آيند.

وي همچنين از مبلغه هاي جوان خواست تا با مطالعه، شناخت و آگاهي صحيح از اصول و فروع دين و اهداف ائمه اطهار، با خوش خلقي در مجالس مذهبي ظاهر شوند.

همچنين حجت الاسلام مجتبي نظري، استاد حوزه و دانشگاه تبريز در اين نشست، به بررسي فرق انحرافي از جمله كيهان درماني و آسيب هاي ناشي از اين تفكرات غلط پرداخت.

وي در سخناني بانوان را به رصد پيشامدهاي جامعه و تهاجم فكري و فرهنگي دشمنان دعوت كرد.

گفتني است، در ادامه اين نشست بانوان حاضر در جلسه به طرح سؤالاتي پيرامون فرقه هاي نوظهور و حمايت دشمنان از آنان پرداختند.

ارسال نظرات