۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۹۵۴۹
از سوی گروه تبلیغی صبح بهاری صورت می گیرد؛

ساخت دو اثر با موضوع مدافعان حرم

مسؤول گروه تبلیغی صبح بهاری از ساخت دو اثر با موضوع مدافعان حرم خبر داد و گفت: ما در ساخت این آثار تلاش کرده ایم تا چهره واقعی اسلام ناب را به جهانیان نشان دهیم.
اگر مدافعان حرم نبودند باید در خیابانهای خودمان میجنگیدیم

سجاد صالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برنامه های گروه تبلیغی صبح بهاری عنوان کرد: ساخت دو اثر با موضوع مدافعان حرم با نام های مهر پدری و لحظه ای درنگ، در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: لحظه ای درنگ یک فیلم ترکیبی از صحنه های واقعی حمله به خان طومان و ادامه آن نیز داستانی است که از جانب نویسنده به آن اضافه شده است که روایتگر اسارت یکی از مدافعان حرم به دست گروه های تکفیری است که کار تصویربرداری این اثر به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار دارد و کارگردانی این اثر برعهده حنظله تاج الدینی از طلاب فیلمساز است.

مسؤول گروه تبلیغی صبح بهاری اضافه کرد: مهر پدری نیز فیلمی با موضوع مدافعان حرم است که داستان آن در عراق رقم می خورد و به موضوع اهمیت دفاع از حرم و نقش مدافعان حرم در مقابله با جریان های تکفیری می پردازد و کارگردانی آن را محمدمهدی میرغیاثی یکی دیگر از طلاب فیلمساز برعهده دارد.

وی کمبود بودجه را یکی از مشکلات تولید آثار فاخر دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در روند تولید اثر وجود دارد، بحث کمبود بودجه و مشکلات مالی است که بسیاری از فعالان عرصه فرهنگ و هنر با این مشکل دست به گریبان هستند.

صالحی ادامه داد: ما برای ساخت آثار خود هزینه بالایی برای چهره پردازی، انفجار و امکانات مرتبط پرداخت کرده ایم که با توجه به اینکه این آثار با هزینه شخصی ساخته می شود، در روند تولید مشکلات زیادی ایجاد می کند.

مسؤول گروه تبلیغی صبح بهاری تأکید کرد: یکی دیگر از کارهای در دست اقدام، نگارش فیلم نامه ای با موضوع مدافعان حرم است که اتفاقات آن در کوبانی رقم می خورد و علاقه‌مند هستم که خودم کار ساخت این اثر را انجام دهم.

وی ابراز کرد: ما در ساخت این آثار تلاش کرده ایم تا چهره واقعی اسلام ناب را به جهانیان نشان دهیم و همچنین چهره منفور داعش را بدون هیچ تعارفی به تصویر بکشیم.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت این آثار با موضوع مدافعان حرم در راستای ادای دین به شهدای مظلوم مدافع حرم است و اگر امروز امنیت و آسایش در کشور ما وجود دارد به سبب ایثار و از جان گذشتگی این شهدا است./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات