۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۲۰۰۰۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خبر داد؛

شرکت ۳۸ نفر از قاریان آذربایجان غربی در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: ۳۸ نفر از آذربایجان غربی در مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه شرکت می کنند.
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه

حجت الاسلام ناصر جوانبخت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، گفت:  ارومیه از 11 تا 27 شهریور ماه میزبان بیش از هزار نفر از نخبگان قرآنی در بزرگترین رویداد قرآنی کشور است.

وی سهمیه آذربایجان غربی را برای رقابت در رشته های مختلف چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 38 نفر اعلام کرد و افزود: در رشته قرائت، سجاد علی پور و نسرین زینال پور از خوی، بابک ولی زاده، علی آذربان و علی نادری از ارومیه و رباب پورتور از سلماس شرکت می کنند.

حجت الاسلام جوانبخت گفت: مرتضی موذنی و وحید سیاح هر دو از ارومیه در رشته اذان در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به نمایندگی از آذربایجان غربی حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، علیرضا عیوضی، سینا طلایی و فاطمه زرین از ارومیه و نیز هاجر مزرعه لی در رشته حفظ کل به رقابت می پردازند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، علی محمدنژاد اصل از خوی و بهرام شاهویران و رقیه نیکویی از ارومیه نیز در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم به مسابقات کشوری راه یافته و از 11 شهریور در مسابقات شرکت می کنند.

وی اظهار داشت: در رشته ترتیل محمد محمدی از ارومیه، رضا سلطانی و روح الله اکبری از خوی و معصومه بخشی و کبری صفری هر دو از شهرستان تکاب به رقابت در این دوره از مسابقات خواهند پرداخت.

حجت الاسلام جوانبخت گفت: نمایندگان آذربایجان غربی در مسابقات دعاخوانی نیز عمار قلی پور از ارومیه،حافظ علیزاده از شوط، زهرا زینی از نقده و مرضیه موسوی از میاندوآب هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها چهار نفر در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز شامل سیدجواد حسن پور از چایپاره، سیدمحمد ایرانی و زهرا میرزاعلی پور از ارومیه و سمیرا نشاط فر از خوی شرکت می کنند.

وی  بیان اینکه رباب زرین و زهرا حسینی از ارومیه نمایندگان آذربایجان غربی در رشته حفظ 20 جزو قرآن کریم هستند، افزود: رضا سلطانی از خوی و مریم اسدنژاد از ارومیه در رشته نهج البلاغه، فاطمه زرین از ارومیه و رمضان محمدزاده از ماکو در رشته حفظ موضوعی قرآن و ابراهیم نخعی در رشته تفسیر از ارومیه با راهیابی به مرحله کشوری، به عنوان نمایندگان استان در مسابقات حضور می یابند./۹۳۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات