۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۵۲۰۲۷۱
مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی قم:

تولید محتوا اصلی‌ترین وظیفه طلاب در تبلیغ نوین است

مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی قم با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور طلاب و روحانیون در عرصه تبلیغ نوین، گفت: برخورداری از سواد رسانه و فضای مجازی سبب می‌شود تا در راستای هدایت و راهبری مردم پیرامون فضای مجازی نیز اقدامات مؤثر و درستی صورت گیرد.
جعفری مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اباذر جعفری، مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی قم، شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح گروه‌های تبلیغ نوین و خلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تربیت مبلغان نوین برای حضور در فضای مجازی، گفت: طلاب و روحانیون برای تبلیغ باید از همه ابزار و امکانات به خوبی استفاده کنند.

وظیفه طلاب در تبلیغ نوین تولید محتوا است

جعفری فضای مجازی، رسانه و هنر را 3 عرصه فعالیت تبلیغ نوین عنوان کرد و افزود: افراد توانمند و مستعد با ورود به این 3 عرصه می‌توانند تبدیل به نیرهای جهادی حوزه تبلیغ نوین تبدیل شوند که این موضوع نیازمند هدفمندی و جهت دهی صحیح در این زمینه است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده بیش از دو هزار و ۳۵۰ مبلغ در زمینه تبلیغ نوین در دفتر تبلیغات اسلامی قم، از تشکیل 255 گروه تبلیغی از سوی این افراد پس از بررسی صلاحیت آنها خبر داد و تصریح کرد: اصلی‌ترین وظیفه طلاب در این زمینه تولید محتوا است که ثبت بیش از 90 هزار رکورد اطلاعاتی یک امر بسیار خوب در زمینه تولید محتوا محسوب می‌شود.

مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی قم، در ادامه به تولیدات رسانه‌ای و هنری و نرم افزاری مدیریت تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی قم اشاره کرد و گفت: میزبانی 135 سایت و طراحی و ارائه 65 سایت به مبلغین از دیگر دستاوردهای این مرکز به شمار می‌رود.

طلاب و روحانیون باید از سواد فضای مجازی برخوردار باشند

جعفری برخورداری از سواد فضای مجازی و سواد رسانه‌ را از مهمترین موضوعاتی دانست که از طلاب و روحانیون انتظار می‌رود و خاطرنشان کرد: برخورداری از سواد رسانه و فضای مجازی موجب می‌شود تا در راستای هدایت و راهبری مردم پیرامون فضای مجازی نیز اقدامات مؤثر و درستی صورت بگیرد.

وی محتوا محوری را از مهمترین اقدامات در راستای افزایش سواد رسانه به منظور هدایت جامعه در فضای مجازی برشمرد و اظهار کرد: در این زمینه نیازمند تربیت مبلغ سواد فضای مجاز و رسانه هستیم که به همین منظور 35 دوره آموزشی تبلیغ سواد فضای مجازی برگزار کرده‌ایم./1304/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات