۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۵۲۰۵۹۰

مراسم افتتاحیه دوره آموزشی زندگی به رنگ خدا برگزار می شود

مراسم افتتاحیه دوره آموزشی زندگی به رنگ خدا، آموزش سبک زندگی اسلامی با رویکرد آموزش مهارتهای زندگی فردا در قم برگزار می شود.
دوره آموزشی

به گزارش خبرگزاری رسا، برگزاری دوره های آموزشی "زندگی به رنگ خدا" (تربیت مربی مهارتهای زندگی) به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود لذا اوقاف با برگزاری این دوره ها در نظر دارد جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و نیز کاهش آسیب های اجتماعی، تلاش کند.

لازم به ذکر است مربیان آموزش دیده که در گام اول طرح زندگی به رنگ خدا، از بانوان خواهند بود، و در بقاع متبرکه شاخص مناطق مختلف کشور و تحت حمایت ادارات اوقاف و امور خیریه اقدام به برگزاری کلاس های مهارتهای زندگی برای بانوان علاقه مند در سطح بقاع متبرکه تعیین شده، خواهند نمود.

و همچنین دورره های مهارتهای زندگی با توجه به نیاز خانواده ها و طیف جوانان، در سه گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد مهارتهای ده گانه، ازدواج و خانواده و تربیت فرزند برگزار خواهد شد.
 
شایان ذکر است،در دور اول طرح زندگی به رنگ خدا، بانوان مستعد و مبرز و متاهل طلبه با همکاری حوزه های علمیه خواهران در دوره های آموزشی در قم شرکت خواهند کرد و پس از مراجعت و آموزش های تکمیلی مهیای تدریس برای دختران و بانوان در شهرستان ها خواهند شد.

گفتنی است آزمون ورودی به همراه آزمون شخصیت روز 19 مرداد 96 به شکلی فراگیر و سراسری در ادارات کل استان ها برگزار شد و نفرات برتر از میان 600 نفر شرکت کننده در آزمون، برای حضور در کلاس ها، دعوت شده اند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه دوره آموزشی زندگی به رنگ خدا (آموزش سبک زندگی اسلامی با رویکرد آموزش مهارتهای زندگی در سه گرایش مختلف) فردا ساعت هفت و نیم صبح تا هشت و نیم برگزار و بلافاصله بعد از اتمام مراسم افتتاحیه کلاس ها شروع خواهد شد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات