۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۵۲۰۶۰۱
با حضور در بیمارستان ایرانیان صورت گرفت؛

عیات نمایندگان بعثه آیت الله نوری همدانی از حجاج ایرانی

آیت الله مدرسی یزدی و حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به نمایندگی از حضرت آیت الله نوری همدانی از بیماران ایرانی بستری در بیمارستان ایرانیان در مکه مکرمه عیادت کردند.
عیات نمایندگان بعثه آیت الله نوری همدانی از حجاج ایرانی عیات نمایندگان بعثه آیت الله نوری همدانی از حجاج ایرانی عیات نمایندگان بعثه آیت الله نوری همدانی از حجاج ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایندگان حضرت آیت الله نوری همدانی در مکه مکرمه از بیماران ایرانی بستری در بیمارستان ایرانیان در مکه مکرمه عیادت کردند و در جریان روند درمان آنان قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در این ارتباط به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: بعثه حضرت آیت العظمی الله نوری همدانی مستقر در مکه مکرمه امروز( روز جمعه) از افراد بستری شده در بیمارستان ایرانیان در مکه و حجاجی که بر اثر کسالت بستری بودند بازدید و سلام و دعای خیر این مرجع تقلید را به افراد ابلاغ کردند.

وی اظهار داشت: آیت الله مدرسی یزدی و بنده به نمایندگی از حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل، کادر و پزشکان مستقر در این بیمارستان از نزدیک دست مریزاد و سلام گرم معظم له را خدمت تمامی تیم پزشکی و حجاج بستری شده ابلاغ کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تقدیر از عملکرد تیم پزشکی جمهوری اسلامی ایران مستقر در بیمارستان ایرانیان مکه مکرمه، اظهار داشت: عملکرد هیات پزشکی با فعالیت مضاعف در راه حفظ سلامت و روحیه نشاط در میان حجاج به نحو احسن مورد رضایت حجاج بوده و همه بستری شدگان از فعالیت اطبا و متخصصان ایرانی تشکر کردند.

گفتنی است، در جریان عیادت نمایندگان بعثه حضرت آیت الله هدایایی به رسم یادبود تقدیم بیماران بستری شده در بیمارستان ایرانیان شد.

همچنین آیت الله مدرسی ضمن دعا برای شفا بیماران از خدای متعال سلامتی حجاج بستری شده در بیمارستان را مسالت کرد تا بتوانند به نحو احسن باقی مانده اعمال خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است، این سنت حسنه هر ساله از سوی این مرجع تقلید جهت بازدید و احوالپرسی از بیماران بستری شده در بیمارستان ایرانیان انجام می گیرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات