۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۲۰۶۳۰

جبهه العمل اسلامی لبنان کشتار مردم یمن و سوریه را محکوم کرد

جبهه العمل اسلامی لبنان کشتار مردم یمن و سوریه از سوی ائتلاف بین المللی را محکوم و ادعای مبارزه با تروریسم را کذب توصیف کرد.
یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان، جنایت شنیع بمباران جنگنده های ائتلاف بین المللی علیه شهروندان بی گناه در شهر یمن سوریه را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: مبارزه با تروریسم و نابودی آن با حمایت از تروریست ها و تأمین نیازهای آنان و تأکید بر ادامه حضور در برخی مناطق که همسو با مصالح آنان است، امکان پذیر نیست. چنانچه با هدف قرار دادن شهروندان بی گناه در خانه ها و بازارها و استراحتگاه ها و حتی کشتار زندانیانی که از سوی داعش حبس شده اند، محقق نمی شود.

جبهه العمل افزود: امیدواریم شاهد راه حل سیاسی در یمن و سوریه به دور از سیاست سلطه طلبی و دخالت های خبیثانه بیگانگانی باشیم که درصدد شکاف میان امت اسلامی و گسترش ناامنی و ضربه زدن به ثبات داخلی در جوامع عربی و اسلامی هستند.

این جبهه با اشاره به اینکه دشمنان به بهانه مبارزه با تکفیر و تروریسم در حال گسترش فتنه و شکاف و اختلاف هستند، تصریح کرد: کشورهای غربی، دولت شرارت آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی غاصب مسؤول اصلی گروه های تروریستی هستند که به حمایت و تقویت آنها می پردازند.

در بمباران هوایی محله ای در شهر صنعا پایتخت یمن از سوی بمب افکنهای ارتش آل سعود 36 غیرنظامی شهید و زخمی شدند./980/ب903/د

 

ارسال نظرات