۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۲۰۷۴۶

بازدید مدیرعامل خبرگزاری رسا از مرکز پژوهش های صدا و سیما

مدیرعامل و جمعی از مسؤولان خبرگزاری رسا از مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما بازدید و با مدیران و معاونان این مرکز دیدار و گفت وگو کردند.
بازدید مدیر عامل و مسئولین خبرگزاری رسا از مرکز پژوهش های اسلامی صدا سیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه شماری از دبیران و مسؤولان این رسانه حوزوی، روز شنبه چهارم شهریورماه از مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما بازدید و با مدیران و معاونان این مرکز دیدار و گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش در این دیدار حجت الاسلام محققی از بخش های مختلف مرکز پژوهش های اسلامی رسانه ملی بازدید و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

حجت الاسلام محققی به همراه دیگر مسؤولان این رسانه حوزوی همچنین در نشستی مشترک با رییس و مسؤولان این مرکز شرکت کردند و راه ها و زمینه های تعامل و همکاری های مشترک را مورد ارزیابی قرار دادند.

مدیرعامل رسا در این نشست گزارشی از بخش ها و معاونت های مختلف مؤسسه رسا ارائه کرد و از آمادگی این رسانه حوزوی به منظور تعامل بیش از پیش با مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما خبر داد.

حجت الاسلام محققی اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه را از مراکز با برکت برای حوزه و نظام ارزیابی کرد و آثار و محصولات این مرکز را علمی و کاربردی خواند.

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، محمد حسین ظریفیان رییس مرکز پژوهش های صدا و سیما نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی این مرکز برای تعامل با خبرگزاری رسا خواستار تشکیل کمیته و کارگروهی به منظور بررسی زمینه های تعامل دوسویه شد.

وی هویت و ماهیت طلبگی و فعالیت رسانه ای را از وجوه اشتراک مهم خبرگزاری رسا و مرکز پژوهش های صدا و سیما ذکر و تاکید کرد: خوشبختانه رسا آثار و برکات بسیار خوبی داشته و در طول بیش از یک دهه از عمر با برکت این رسانه ما شاهد تلاش های فراوانی از سوی همکاران شما بوده ایم.

رییس مرکز پژوهش های اسلامی رسانه تاکید کرد:‌ اگر رسا به این نقطه رسیده به خاطره عمل به قاعده آتش به اختیار بوده است.

گفتنی است، در این نشست معاونان و مدیران بخش های مختلف اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه و مؤسسه رسا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و زمینه های تعامل و همکاری ها را مورد بررسی و تاکید قرار دادند. /۹۲۴/پ۲۰۲/ج

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات