۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۲۰۹۰۷

اشکهای مادر شهید یمنی و درخواست وی از انصارالله و ارتش یمن

مادر یکی از شهدای جنایت هولناک اخیر آل سعود در محله عطان صنعا ، ضمن دعا برای پیروزی رزرمندگان انصارالله و نیروهای ارتش یمن،‌ خواستار گرفتن انتقام خون این شهدای مظلوم و بیگناه شده است.
جنایات ائتلاف عربستان در یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم آل سعود در ادامه جنایات وحشیانه خود علیه مردم بی‌دفاع یمن، منازل مردم در محله عطان صنعاء‌ را با جنگنده‌های خود بمباران کرد که در نتیجه آن شمار زیادی زن و کودک از جمله اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از منازل بمباران شده و کودکانی که زیر آوار ناشی از این تجاوز جنگنده‌های آل سعود به شهادت رسیدند،‌ اوج قساوت و بی‌رحمی و ددمنشی این رژیم را به تصویر کشیده است.

در فیلمی که از قربانیان این جنایت منتشر شده، مادری که فرزندش در این حادثه هولناک به شهادت رسیده و خودش نجات پیدا کرده، ضمن دعا برای پیروزی رزرمندگان انصارالله و نیروهای ارتش یمن،‌خواستار گرفتن انتقام خون این شهدای مظلوم و بیگناه شده است.

این مادر شهید که فرزند محمد را در این جنایت آل سعود از دست داده است، چنین می‌گوید: به ارتش و کمیته‌های مردمی اعلام می‌کنم،‌خون فرزندم محمد،‌امانتی بر عهده آنهاست که این خون هدر نمی‌رود.

وی همچنین تاکید می‌کند: خداوند شما را پیروز کند و تیر شما به هدف برسد(دشمن را دقیق هدف قرار دهید).

این در حالی است که رژیم آل سعود از طریق رسانه‌های پرتعداد خود به توجیه‌افکنی و تلاش برای انداختن مسؤولیت آن به گردن مزدوران یمنی خود یعنی طیف منصور هادی پرداخت. این رسانه‌ها مدعی شدند که اطلاعات غلط مزدورانشان سبب بمباران این مکان غیرنظامی شده است./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات