۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۲۱۰۶۵
کارشناس فرهنگی مطرح کرد؛

مصرف گرایی سد راه تحقق شعار سال

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مدگرایی را همان مصرف گرایی و زمینه ساز تجمل گرایی خواند و گفت: مصرف گرایی آفتی مهم که سد راه تحقق شعار سال است.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد بیان داشت: مدگرایی زمینه ساز هدایت به سمت تشریفات است.

وی با بیان اینکه رفتن به سمت تشریفات خلاف دستورات دینی است، افزود: مسؤولان ما همچون پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) باید مردمی زندگی کنند و الگوی دیگر مردم جامعه باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مدگرایی را آسیبی بزرگ برای جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: مدگرایی در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه تفکر مدگرایی برگرفته از تفکر ضد دینی است، خاطرنشان کرد: این نوع تفکر وارداتی بر فرهنگ، باور و اعتقادات جامعه آسیب وارد می کند.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: تفکر وارداتی مدگرایی با هدف تضعیف تفکر اسلامی در حوزه فرهنگ اسلامی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه تفکر شیطانی مدگرایی که مورد هدف دشمن برای از بین بردن و ضربه زدن به فرهنگ اسلامی ارائه می شود، گفت: با ارائه راهکارهای اسلامی و تبیین تفکر اسلامی باید با این تفکر غربی مقابله کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به رواج مدگرایی بین زنان جامعه خاطرنشان کرد: مدگرایی همان مصرف گرایی است و مصرف گرایی آفتی در جهت تحقق شعار سال است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به نقش مصرف گرایی در عرصه تجمل گرایی اظهار داشت: مصرف گرایی و تجمل گرایی زیبنده جامعه اسلامی و مردم آن نیست./9459/ت۳۰۳/س

ارسال نظرات