۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۲۱۷۳۳
حجت الاسلام فاطمی نیا خبرداد؛

برگزاری دروس مهدویت و تاریخ تحلیلی اسلام در مدرسه امام کاظم پردیسان

مدیر مدرسه علمیه امام کاظم(ع) پردیسان قم با اشاره به آغاز دروس سطح عالی این مدرسه از برگزاری دروس مهدویت و تاریخ تحلیلی اسلام خبرداد.
فاطمی نیا

حجت الاسلام سید رضا فاطمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌با اشاره به آغاز دروس سطح عالی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) پردیسان اظهار داشت: انشاءالله از روز شنبه یازدهم شهریور ماه، دروس این مدرسه در دو نوبت صبح و عصر  آغاز خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به استقبال خوب طلاب پردیسانی از دروس این مدرسه خاطرنشان کرد: طبق آماری که به دست آوردیم، همانند سال های گذشته در سال جاری تحصیلی نیز بیش از ۷۰۰ نفر از طلاب از محضر درس اساتید این مدرسه استفاده خواهند کرد.

وی افزود: دروس اصول و فقه از کتاب های رسائل، مکاسب و کفایه و همچنین درس های تفسیر، فلسفه، رجال، درایه و عقاید در این مدرسه برگزار می شود که ما از محضر اساتید بزرگواری از جمله حجج اسلام قائمی منش، هدایت، گورابی، ابراهیمی، لونی، صفاری، شجاع، رصاف، روزبهانی، فقیه، مردانی پور، غفاری فر، اسلامی فر، حاج حسینی، خانلو، سیدموسوی، غلامی و اعجازی استفاده می کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نیا با اشاره به برنامه های فرهنگی جنبی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) ابراز داشت: دوره مهدویت با حضور حجت الاسلام حیدری کاشانی کارشناس مهدویت و برنامه سمت خدا و همچنین دوره تاریخ تحلیلی با حضور استاد حجت الاسلام کاظمی کارشناس مسائل تاریخی برگزار می شود؛ دروس اخلاق نیز با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب هر هفته روزهای سه شنبه برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت:‌ ما به دروس معمول سطح دو و سه اکتفا نکرده ایم و از این رو درس خارج فقه جهاد فقه الاخلاق و خارج اصول هم در این مدرسه با تدریس اساتید معظم و خبره برگزار می شود.

یادآور می شود، علاقه مندان برای حضور و استفاده از کلاس های درس و برنامه های فرهنگی مدرسه علمیه و مسجد امام کاظم(ع) واقع به پردیسان، فلکه شهرداری، انتهای بلوار ابوطالب مراجعه کنند./1330/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات