۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۲۱۹۱۷
با حضور آیت الله اعرافی؛

مرکز تخصصی حوزوی «بیان وحی» دامغان افتتاح شد

مرکز تخصصی حوزوی تفسیر و علوم قرآنی "بیان وحی" طی آیینی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه، علما و مسؤولان استانی و شهرستان دامغان به بهره برداری رسید.
اعرافی

حجت الاسلام سید محمود ترابی مسؤول حوزه علمیه شهرستان دامغان در خلال مراسم افتتاح مرکز تخصصی حوزوی بیان وحی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اظهار داشت: این مرکز به عنوان تنها مرکز تخصصی حوزه علمیه استان سمنان در رشته تفسیر و علوم قرآنی زیر نظر مستقیم مرکز مدیریت تخصصی حوزه‌های علمیه کشور فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ساختمان این مرکز از سوی واقف خیر اندیش خانم حوریه کاظمی پوران بدر در اهتیار حوزه‌های علمیه و فعالیت‌های قرآنی قرار گرفته است، اضافه کرد: ساختمان مرکز تخصصی بیان وحی دامغان در زمینی به مساحت 300 متر مربع در دو طبقه با 400 متر زیر بنا احداث شده است.

مسؤول حوزه علمیه شهرستان دامغان با بیان اینکه برای آماده سازی و تجهیز این مرکز تخصصی حوزوی قریب به 30 میلیون تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: کلاس‌های درس، اتاق‌های معاونت و مدیریت و سالن اجتماعات از بخش‌های مختلف این مرکز است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به انتصاب استاد برجسته حجت الاسلام احمد فوادیان به عنوان مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی "بیان وحی"، اظهار داشت: این مرکز حوزوی در سال جدید تحصیلی 30 طلبه از طریق مرکز تخصصی حوزه‌های علمیه پذیرش کرده که در سطح دو تحصیل می کنند.

گفتنی است، بازدید از ساختمان‌های جدید آموزشی در حال ساخت دو مدرسه علمیه امام باقر و امام صادق(ع) شهرستان دامغان و حضور در نشست شورای عالی حوزه علمیه استان سمنان از دیگر برنامه‌های آیت الله اعرافی در سفر به دامغان است./977/پ202/ب1

ارسال نظرات