۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۰۱۸
وزیر دفاع:

کمک‌های مستشاری به مقاومت استمرار خواهد داشت

امیر حاتمی گفت: در منطقه‌ای که دچار ناامنی است، دیپلماسی دفاعی می‌تواند کمک موثری به کشورهای منطقه کند و ملت ایران به عنوان الگوی مقاومت، امروز پشتیبان جبهه مقاومت است.
امیر حاتمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دیپلماسی دفاعی یکی از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است، گفت: ما قصد داریم روابط‌مان را با همه کشورهای منطقه و اسلامی همانطور که مقام معظم رهبری در روز تنفیذ به آن تأکید داشتند، گسترش دهیم.

وی افزود: در منطقه‌ای که دچار ناامنی و تروریسم است، دیپلماسی دفاعی می‌تواند کمک موثری به کشورهای این منطقه داشته باشد و ملت ایران به عنوان الگوی مقاومت، امروز پشتیبان جبهه مقاومت است. ما بر اساس تعالیم اسلامی به دنبال حق‌طلبی هستیم و به همه ملت‌هایی که به‌ دنبال استکبارستیزی باشند، کمک می‌کنیم البته ایران در جنگ تحمیلی و بعد از آن همواره در مقابل زیاده خواهی های دشمنان مقاومت کرد و به عنوان الگوی مقاومت است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از الگو بودن انقلاب اسلامی می ترسند، باید بگویم ایران همیشه حامی محرومان است و در دوره های قبل نیز در چارچوب خاص این حمایت انجام شده است؛ البته توان نیروهای مسلح بیش از این چیزهاست.

وزیر دفاع درخصوص تلاش این وزارتخانه برای تامین و خودکفایی در تسلیحات نظامی گفت: ما بحمدالله تمام نیازهای نیروهای مسلح خود را در همه حوزه های رزمی تولید می کنیم و هدف ما قطع وابستگی و خودکفایی در حوزه دفاعی است. البته در مواقع نیاز دست به صادرات می زنیم و هدف ما از این صادرات تضمین امنیت و ثبات در منطقه است./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات