۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۲۲۱۳۶
امام جمعه موقت اهواز:

کوتاهی در خدمت به مردم خیانت محسوب می شود

امام جمعه موقت اهواز گفت: اگر یک مسؤول در خدمت رسانی به مردم به دلایل سیاسی کوتاهی و کم کاری کند، این کوتاهی وی نوعی خیانت در حق مردم به شمار می‌آید و نباید مسؤولان در خدمت رسانی به مردم دلایل سیاسی بهانه قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز امروز جمعه10 شهریور در خطبه‌های نماز عید قربان با اشاره به یاد و خاطره شهدای فاجعه منا، اظهار داشت: به دلیل بی‌تدبیری مسؤولان عربستانی، چندین هزار نفر حاجی بیت الله الحرام در ۲ سال پیش جان خود را از دست دادند که این بی تدبیری عید قربان را برای مسلمانان تلخ کرد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله قدوسی و شهید دستجردی در 14 شهریورماه، بیان داشت: شکل جدیدی از مدیریت حوزه های علمیه در زمان آیت الله قدوسی که توسط منافقان به شهادت رسید شکل گرفت؛ همچنین سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه از این هفته آغاز خواهد شد و خوشبختانه اهواز جزو شهرهای فعال در حوزه‌های علمیه در سطح کشور به حساب می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشار به روز 10 شهریور سالروز بانکداری اسلامی سیستم بانکی کشور، تصریح کرد: قوانینی برای ریشه کردن ربا در بانک‌های مصوب شده است، اما همچنان این مشکل را در سیستم بانکی مشاهده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم در آستانه آغاز سال تحصیلی از تولید داخلی حمایت کنند، خاطرنشان کرد: بیکاری و نبود شغل همه را آزار داده است و انتظار می رود با این حال مردم در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، در جهت حمایت از تولید داخل، نوشت‌افزار داخلی تهیه و فراهم کنند به شرطی که تولید کنندگان داخلی هم به رونق و کیفیت بخشی تولیدات داخلی اهمیت دهند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: تولید کنندگان داخلی باید کیفیت تولیدات خود را بالا برده و قیمت مناسبی داشته باشند تا با این امر بتوانند با محصولات خارجی رقابت کنند و مردم هم به تولیدات خارجی پناه نبرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در ادامه با اشاره به انتخاب شهردار از سوی شورای شهر اهواز تصریح کرد: از اعضای شورای شهر اهواز درباره انتخاب شهردار جدید باید تقدیر کرد، با اینکه پروسه انتخاب شهردار اهواز با تاخیر صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مسؤولان با شهردار اهواز، بیان داشت: شهردار جدید اهواز جناب آقای کتانباف سابقه حضور و مدیریت شهری در یکی از مناطق تهران و همچنین شهرداری اهواز را دارد و برای اینکه به مردم اهواز خدمت شود، باید تمام مسؤولان استانی و شهر اهواز با وی همکاری لازم و  سازنده‌ای را در جهت تحقق یافتن خدمتن رسانی به مردم اهواز را داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دولت مردان و مسؤولان در حل مشکلات مردم خوزستان تلاش کنند، ابراز داشت: استان خوزستان مدت زیادی است که عقب‌ماندگی‌های مزمن و طولانی را تجربه کرده است و مسؤولان باید برای رفع این مشکلات گریبان گیر مردم، توجه و همت ویژه‌ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده خاطرنشان کرد: اگر یک مسؤول در خدمت رسانی به مردم به دلایل سیاسی کوتاهی و کم کاری کند، این کوتاهی وی نوعی خیانت در حق مردم به شمار می‌آید و مسؤولان در خدمت رسانی به مردم دلایل سیاسی را بهانه قرار ندهند.

وی در پایان با ابراز گله مندی از کندی پروژه قطار شهری اهواز، اظهار داشت: نخستین خط مترو شیراز تازه افتتاح شده است، اما اهواز با وجود داشتن آب و هوای بد، بیشتر از جاهای دیگر به این قطار شهری نیازمند است ولی این پروژه بسیار عقب است که همت مسؤولان را در این زمینه میطلبد./9453/پ۲۰۱/خ

 

 

ارسال نظرات