۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۲۲۲۳۶

پژوهشکده امام حسین و مناسک آیینی پژوهشگر می پذیرد

پژوهشکده امام حسین(ع) و مناسک آیینی وابسته به مؤسسه فرهنگی آموزشی خانه خورشید از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.
پذیرش پژوهشگر

حجت الاسلام حاج صفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش پژوهشگر از سوی پژوهشکده امام حسین(ع) و مناسک آیینی اظهار داشت: این پژوهشکده وابسته به مؤسسه فرهنگی و آموزشی خانه خورشید است و با انتشارات روز دهم نیز همکاری پژوهشی دارد.

مدیر پژوهشکده امام حسین(ع) و مناسک آیینی در زمینه شرایط نام نویسی در این پژوهشکده گفت: طلبه بودن و دارای سابقه پژوهشی از شرایط نام نویسی در این پژوهشکده است و شرط دیگری لحاظ نشده است بلکه معیار این پژوهشکده فقط سابقه پژوهشگری است.

وی در زمینه فعالیت های پژوهشکده امام حسین(ع) و مناسک آیینی گفت: محورهای فعالیت های این پژوهشکده شامل امام حسین(ع)، عاشورا و مناسک آیینی، مهدویت انتظار و آخرالزمان، متون آموزشی مربوط به تشکل های دینی و مباحث مربوط به دعا خوانی به ویژه شرح صحیفه سجایه است.

حجت  الاسلام حاج صفری خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به نام نویسی در پژوهشکده امام حسین(ع) و مناسک آیینی می توانند تا سی ام شهریور روزمه علمی خود را به نشانی اینترنتی roozedahom313@gmail.com  ارسال کنند.

وی ادامه داد: همچنین می توانند به مؤسسه فرهنگی هنری خانه خورشید واقع در قم، میدان صدوقی، خیابان عطاران، پلاک 51، طبقه سوم، واحد 8 مراجعه کنند یا با شماره 32929206 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات