۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۲۲۲۸۲
با همکاری ستاد اعتکاف و جامعه المصطفی؛

جشنواره بین‌المللی اعتکاف برگزار می‌شود

جشنواره بین المللی ادبی هنری اعتکاف در بخش های فیلم کوتاه، فیلمانه نویسی، مستند و عکس، شعر، داستان، داستان کوتاه، خاطره، دلنوشته، تألیف، کتاب، مقاله و پایان نامه برگزار می شود.
حسین مرادی

حجت الاسلام حسین مرادی دولت آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری جشنواره بین المللی علمی ادبی هنری اعتکاف گفت: اعتکاف یک فرصت بی بدیل فرهنگی، تربیتی و دارای ظرفیت تقریبی بین مذاهب و ادیان است.

مدیر کل فرهنگی جامعه المصطفی ادامه داد: نیایش وقوفانه با خداوند در تمامی ادیان ابراهیمی و مذاهب اسلامی به چشم می خورد و مورد تأکید بزرگان تمام ادیان است که این جشنواره با هدف ترویج سنت اعتکاف و نگاه علمی فرهنگی و هنری به این پدیده که به گفته رهبر معظم انقلاب از رویش های انقلاب است از سوی ستاد اعتکاف و با همکاری جامعه اداره کل فرهنگی جامعه المصطفی برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش های جشنواره بین المللی علمی ادبی هنری اعتکاف اظهار کرد: بخش های این جشواره شامل بخش هنری فیلم کوتاه، فیلمانه نویسی، مستند و عکس، بخش ادبی شعر، داستان، داستان کوتاه، خاطره، دلنوشته، بخش علمی تألیف، کتاب، مقاله و پایان نامه است.

حجت الاسلام مرادی در زمینه شرایط شرکت در جشنواره اعتکاف گفت: هر فرد ایرانی و غیرایرانی که توان حضور در بخش های جشنواره را دارا باشد می تواند در جشنواره شرکت کند زیرا برای حضور در این جشنواره هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره بین المللی علمی ادبی هنری اعتکاف می توانند تا30 شهریور به معاونت فرهنگی تربیتی واحدهای آموزشی جامعه المصطفی مراجعه کنند یا آثار خود را به پست الکترونیک جشنواره علمی ادبی هنری اعتکاف به نشانی FarhangiMiu@gmail.com  ارسال کنند.

مدیر کل فرهنگی جامعه المصطفی ادامه داد: همچنین می توانند به سامانه اینترنتی معاونت فرهنگی و تربیتی جامعه المصطفی به نشانی http://cev.miu.ac.ir/ ، به شماره تلگرامی 09394214866 یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان معلم، رو به روی هتل المپیک، ستاد جامعه المصطفی، طبقه دوم اداره کل فرهنگی اتاق 156 مراجعه کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان در بخش داخلی می توانند برای ارسال آثار خود افزون بر شیوه های اعلام شده به سامانه اینترنتی بخش های جشنواره بین المللی علمی ادبی هنری اعتکاف به نشانی اینترنتی http://etekaffestival.ir/ مراجعه کنند.

حجت الاسلام مرادی در زمینه مکان و زمان برگزاری جشنواره بین المللی علمی ادبی هنری اعتکاف گفت: این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد و تاکنون نیز بیش از 1500 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است./۱۳۲۴/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات