۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰
کد خبر: ۵۲۲۵۵۴
سردار نقدی:

هیچگاه شعار «مرگ بر ظالم» را کنار نخواهیم گذاشت

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: برائت از مشرکان آیین ماست و ما هیچگاه شعار «مرگ بر ظالم» را کنار نخواهیم گذاشت.
سردار نقدی
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفاع پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در همایش ملی خبرنگاران بسیج اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که هر روز کودکان و نوجوانان را در صنعا و سوریه از زیر آوارها بیرون می‌کشیم و هر روز شیعیان را در عراق با بمب‌هایی که منفجر می‌کنند به شهادت می‌رسانند؛ بعد عده‌ای هم می‌گویند شعار «مرگ بر ظالم» را کنار بگذارید.
 
وی ادامه داد:‌ بنابراین با وجود اینکه هر روز در جای جای جهان اسلام شاهد شهادت مسلمانان هستیم، چگونه می‌شود مرگ بر دشمنان بشریت و ظالم را کنار بگذاریم.
 
سردار نقدی عنوان کرد: یادمان نمی‌رود در فتنه 88 بازیگر اصلی انگلیس بود و رسانه سلطنتی انگلیس رکن اصلی دشمنی‌ها و اختلافات در جهان است. جنایات انگلیس و آمریکا فراموش شدنی نیست و تا زمانی که آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از بین نروند ما دست از مبارزه با ظالم و فتنه بر نمی‌داریم و شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس را با قدرت به کار می‌بریم.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تاکید کرد: اگر امروز می‌بینیم داعش و وهابیت بدترین جنایات را انجام می‌دهند باید بدانیم که آمریکا و انگلیس تشکیل دهنده اصلی این تفکرات و انحرافات هستند. باید با صدای بلند مرگ بر آمریکا و انگلیس گفت تا همانند مرگ بر شاه و صدام این خواست جهان اسلام برای نابودی استبداد و استعمار محقق شود و جهان از استبداد و ظلم رهایی باید.
 
سردار نقدی بیان کرد: بخش اعظم جنایت‌ها از سوی رژیم سلطنتی انگلیس است؛ خیانت‌های در هم پیچیده و در هم تنیده‌ی انگلیس بعد از آن که تیغ ارتش‌شان کند شد و سلاح و زورشان کارآمد نبود تا جنایت‌هایشان را به مانند دوران استعمار استمرار دهند، انجام دادند که نکبت آن همه بشریت را فرا گرفته است.
 
وی تصریح کرد: نهادهای استعماری یکی پس از دیگری مانند یونسکو و یونیسف و حتی سازمان ملل و نهادهای پیرامونی آن تشکیل شدند تا افکار و عقاید ملت‌ها را به بند بکشند و تحویل استعمار دهند؛ دین‌سازی و فرقه‌سازی مانند وهابیت و بهاییت برای تفرقه و فتنه در کشورهای مختلف به وجود آوردند و جنایت آن‌ها علیه ملت‌ها همچنان ادامه دارد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ
ارسال نظرات