۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۵۲۲۶۳۲

تقدیر نخست وزیر عراق از حمایت های ایران

نخست وزیر عراق در دیدار با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از حمایت های جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریست ها تقدیر کرد.
حیدر العبادی نخست وزیر عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در دیدار با آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از حمایت های جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریست ها تقدیر کرد.

آیت الله شاهرودی ضمن تبریک آزاد سازی مناطق وسیعی ازعراق از دست تروریست های داعش تاکید کرد که پیروزی های پی درپی و وحدت مردم عراق تحت فرماندهی العبادی جهان را غافلگیر کرد و فرصت را از دشمنان عراق و ملت آن گرفت.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حمایت حمایت کامل و همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در مبارزه با تروریست ها و آزادسازی کامل تمام مناطق اشغال شده و تحقق خواست های مردم عراق در وحدت و ثبات و سازندگی و توسعه تاکید کرد.

حیدرالعبادی در این دیدار ضمن تجلیل از سطح روابط ملت ها و دولت های ایران و عراق، برتلاش برای گسترش همکاری های دو کشور برای تامین مصالح مشترک و تقویت ثبات و امنیت تاکید کرد.

نخست وزیر عراق همچنین از حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از عراق در مسیر مبارزه با تروریست ها قدردانی کرد.

العبادی با اشاره به دستیابی نیروهای عراقی مشترک به پیروزی های بزرگ با حمایت از مرجعیت دینی عراق تاکید کرد که وحدت مردم شالوده پیروزی ها و قدرت اساسی برای شکست تروریست های داعش را فراهم کرد و با تکیه بر قدرت مردمی به پیروزی های خود ادامه می دهیم.

در این دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر اعضای هیات همراه رییس مجمع حضور داشتند./۹۹۴/ب۱۰۲/ف

منبع: العالم

ارسال نظرات