۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۲۲۷۱۷

رییس دفتر تبلیغات اصفهان از مجموعه خدمات ویژه شهروندی بازدید کرد

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای همکاری با مجموعه خدمات ویژه شهروندی خبر داد.
قطبی

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و حجت الاسلام علی اکبر صافی، رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) از مجموعه خدمات ویژه شهروندی بازدید کردند.

وی افزود: خدمات این مجموعه در برگیرنده کلیه سرویس های مرتبط با نیازهای شهروندی با استفاده از شماره تلفن 193، خدمات پست فیزیکی، الکترونیکی، مالی و کلیه خدمات نیابتی اشخاص حقیقی و حقوقی متعلق به بخش های دولتی، عمومی و خصوصی کشور است.

رضوانی با اشاره به اهداف این مجموعه اذعان کرد: ارائه خدمات به صورت اصولی و سیستمی برای شهروندان و سرمایه گذاری به صورت هدفمند با نگرش توسعه محور و رو به رشد در این صنعت، انجام خدمات صادقانه، شفاف، خلاقانه، حرفه ای و با کیفیت، انجام کار گروهی و تیمی با حضور متخصصان، متفکران و خلاقان جوان و دارندگان طرح و ایده از جمله اهداف تأسیس این مجموعه است.

مدیر مجموعه خدمات ویژه شهروندی خاطرنشان کرد: ابزار کال سنتر و اپلیکیشن مورد نیاز همه مشاغل است، ولی افراد شاغل به علت هزینه بالا از آن استفاده نمی کنند، همچنین حفظ و نگهداری از این ابزار مشکل است به همین سبب مجموعه هایی به نام پارک های خدمات شهروندی ایجاد شده است که از مشاوران خود می خواهد تا تیکت های مشاوره را در اختیار اصناف قرار دهند و بابت این کار مبلغی را دریافت کنند .

وی خاطر نشان کرد: برای کسانی که در این راستا خدمت از جانب ما خدمت می کنند نیز اپ جداگانه با مسئولیت مدیر و آیدی مدیر نصب می شود، کسانی که خدمتی را دریافت می کنند، به خدمت دهنده نمره می دهند و افراد دیگر هنگام دریافت خدمت  می توانند نمره آن شخص را ببینند .

در این دیدار حجت الاسلام قطبی با بیان اینکه مردم سرویس با دسترسی آسان، سرعت بالا، دقت و با کیفیت را دوست دارند و می خواهند خدمات را به صورت دقیق، به جا و با سرعت دریافت کنند و مجموعه خدمات ویژه شهروندی واجد این ویژگی ها است، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا در حوزه های فرهنگی تبلیغی مثل تعیین مبلّغ و روحانی برای مدارس، اجرای برنامه و مراسم ترحیم و همچنین مشاوره دینی با مجموعه خدمات ویژه شهروندی همکاری کند.

وی افزود: در سیستم تبلیغات باید عرصه های تحت پوشش و خدماتی را که مردم یا تشکل های مردمی مثل هیئت های مذهبی دریافت می کنند، فهرست کنیم تا مشخص شود مجموعه قادر به پشتیبانی چند درصد از این خدمات است.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی با اعلام آمادگی همکاری با مجموعه خدمات ویژه شهروندی، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم جایگاهی برای انجام فعالیت های فرهنگی باشد .

همچنین در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین صافی پیشنهاد ایجاد پنل ازدواج و ارتباط با مراکز همسریابی و دفاتر ثبت ازدواج و مشاوره را ارائه دادند./867/د۱۰۳/ی

ارسال نظرات