۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۲۳۳۹۱
با حضور آیت الله علما؛

۲۵ طلبه کرمانشاهی در عید غدیر خم معمم می شوند

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب همزمان با عید غدیر خم خبر داد و گفت: در روز عید غدیر خم ۲۵ طلبه کرمانشاهی به دست آیت الله علما معمم می شوند.
عمامه گذاری طلاب

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: گام نهادن در مسیر طلبگی به منزله وقف خویش در راه ترویج دین مبین اسلام و زنده نگه داشتن تفکر اسلامی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور در مسیر طلبگی امری خطیر و با اهمیت است زیرا در عصر حاضر حفظ اسلام ناب محمدی از هجمه های دشمنان زمینه شکست مستکبران را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: دشمنان به دنبال تحریف دین مبین اسلام هستند و تشکیل گروهک های تکفیری و تخریب چهره اسلام از جمله اقدامات مستکبران در راستای تحقق اسلام هراسی و به انزوا کشاندن این دین الهی است.

حجت الاسلام محمدی فر تأکید کرد: برای مقابله با هجمه های دشمنان باید نسل جوان کشور را در مقابل این تهدیدات مصون کرد و این امر تنها با شناساندن اسلام حقیقی میسر خواهد بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه یادآور شد: طلاب باید مجدانه در راه نشر اندیشه های ناب اسلامی تلاش کرده و خود را وقف ترویج اسلام حقیقی و صدور آن به سراسر جهان کنند.

این مسؤول اظهار داشت: حوزه های علمیه با تربیت طلابی نمونه و ولایتمدار گامی بلند در جهت تحقق جهانی شدن دین مبین اسلام برداشته و طلاب نیز باید مسؤولانه آموخته های خویش را بکار بسته و از اندیشه والای اسلامی حراست کنند.

حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به برگزاری جشن عمامه گذاری طلاب در روز عید سعید غدیر خم، مطرح کرد: همزمان با عید غدیر خم با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه 25 طلبه حوزه علمیه کرمانشاه معمم می شوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: امید است این طلاب در مسیر ائمه اطهار علیهم السلام گام برداشته و هدایتگر مردم به سوی نور و بازدارنده آنها از خطرات و توطئه های دشمنان باشند./۸۵۷۱/۳۰۲/ح

ارسال نظرات