۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۲۳۷۸۵
مدیر گروه تبلیغ جهادی نسیم زندگی:

ایده های جدید تبلیغی پاسخگوی نیاز امروز جامعه است

مدیر گروه تبلیغی جهادی گفت: مبلغ جهادی باید ایده های نو داشته باشد، چرا که طرح های نو پاسخگوی نیاز امروزی جامعه است و باید مستمر باشد.
تبلیغ جهادی

حجت الاسلام حامد میرزاخان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به برخی از مؤلفه ­های شخصیتی مبلغان جهادی پرداخت و اظهار داشت: کار جهادی، بی منت کار انجام دادن است، البته دست خالی وارد این کار شدن نیز کاری را پیش نمی برد و باید حمایت مالی صورت گیرد تا ایده هایی را پیاده کرد.

وی بر لزوم پرداختن به ایده های جدید در راستای تبلیغ جهادی پرداخت و گفت: مبلغ جهادی باید دارای ایده های نو در این راستا داشته باشد؛ تبلیغ سنتی و منبری باید باشد اما باید به ایده هایی مثل تبلیغ بالینی پرداخت که سبب تقویت روحیه بیماران و همراهانشان می شود و فواید زیادی دارد و مخاطبان بیشتری را جذب می کند؛ طرح های نو پاسخگوی نیاز امروزی جامعه است و باید مستمر باشد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی با اشاره به تأثیر آیا فرهنگ جهادی در گسترش سریع و آسان آموزه های دینی تصریح کرد: فرهنگ جهادی اثر زیادی دارد؛ وقتی مردم می بیندند که طلاب، دانشجویان، بسیجیان و اقشار مختلف با دل و جان بدون هیچگونه منتی فعالیت هایی را انجام می دهند، رغبت بیشتری به اسلام، انقلاب و رهبری پیدا می کنند.

حجت الاسلام میرزاخان به تأثیرات پرداختن به اردوهای جهادی پرداخت و افزود: مردمی که فعالیت های جهادی را می بینند، می گویند که این انقلاب شکل گرفت و افراد جهادگر همان مسیر امیرالمؤمنان(ع) را پیش می گیرند و به این دلیل اثرگذار می باشد و به خاطر اردوهای جهادی، مردم به ماندن در روستا علاقه مند می شوند و می گویند که این از برکات اسلام و انقلاب است.

وی درباره وضعیت امروز تبلیغ جهادی گفت: تبلیغ جهادی امروزه در سراسر کشور از وضعیت خوبی برخوردار است اما زیاد قوی نیست؛ اگر گروهای تبلیغی بتوانند از مراکز تبلیغی طرح های کلانی دریافت کنند و این طرح ها با موضوعات مختلف طراحی شود، گروه ها مسیر مشخصی را پیش خواهند گرفت؛ اگر بتوانیم به صورت ستادی کار کنیم، بیشتر مؤثر واقع می شود.

مدیر گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی درباره مانع نبودن تبلیغ در پیشبرد تحصیل تصریح کرد: تبلیغ و تحصیل تداخلی در هم ندارد و اگر مبلغان برنامه ریزی داشته باشند، می تواند به تبلیغ و تحصیل به صورت همزمان بپردازند و هر دو را با هم پیش ببرند و به هیچ کدام لطمه ای وارد نشود.

حجت الاسلام میرزاخان تبلیغ را مؤثر در پیشرفت تحصیلی دارند خاطرنشان کرد: اگر طلاب در زندگی برنامه ریزی داشته باشند، به تمامی کارها و فعالیت های شان می رسند و اگر بتوانند این دو را با هم تلفیق کرده و پیش ببرند، تأثیرات بیشتری را خواهد داشت./822/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات