۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۲۶۰۶۲
حجت الاسلام پورسید آقایی:

آموزش دقیق علمی در سایه راهنمایی علما رقم می خورد

مسؤول مؤسسه آینده روشن، راهنمایی و ارشادات علما و مراجع تقلید را در محقق شدن آموزش دقیق علمی مؤثر دانست.
حجت‌الاسلام پور سید آقایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمسعود پورسید آقایی در دیدار اعضای مؤسسه آینده روشن با حضرت آیت الله علوی گرگانی که در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به راه اندازی سطح 4 مهدویت در این مؤسسه عنوان کرد: به فضل الهی با اخذ مجوز از حوزه علمیه توانستیم سطح 4 مهدویت را در این مؤسسه راه اندازی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر دانش پژوهان در این مؤسسه مشغول به تحصیل هستند و معارف مهدویت را در به صورت علمی و دقیق از سوی اعضای هیأت علمی فرا می گیرند.

مسؤول مؤسسه آینده روشن تصریح کرد: تأکید ما در این مؤسسه بر کار علمی است و به همین منظور نیز تلاش کرده ایم با جذب اعضای هیأت علمی، این موضوع را محقق کنیم.

وی اساس کار در این مرکز را حوزوی دانست و خاطرنشان کرد: معتقدیم اساس کار در این موضوع باید حوزوی باشد و همواره تلاش کرده ایم تا از ارشادات و راهنمایی علما، مراجع و بزرگان بهره مند شویم.

حجت الاسلام پورسیدآقایی اضافه کرد: در چهاردهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت، خبرنامه همایش به حاضران ارائه می شود که برنامه ها، کمیسیون ها و دیگر مسائل مربوط به همایش در آن بیان شده است.

مسؤول مؤسسه آینده روشن ادامه داد: ارائه مجله ای با درجه علمی و پژوهشی یکی دیگر از کارهایی است که در این همایش انجام می شود و همچنین متن فراخوان این همایش نیز به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی منتشر و پوستر همایش نیز از هم اکنون در حال توزیع است.

وی ابراز کرد: حضور علما و بزرگان در این همایش کمک فراوانی به بالارفتن سطح علمی همایش می کند و حاضران از بیانات آنها بهره مند می شوند و حضور آیت الله جوادی آملی در دوره سیزدهم این همایش با استقبال فراوان میهمانان خارجی همراه شد.

حجت الاسلام پورسیدآقایی در پایان خاطرنشان کرد: ما همواره نیازمند راهنمایی، ارشاد و دعای خیر علما، مراجع و بزرگان هستیم./872/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات