۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۲۶۶۲۰
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

فرمایشات رهبری در شعارهای انقلابی مورد توجه قرار گیرد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: شعاردهندگان مراسم های انقلاب اسلامی آموزهای دینی و انقلابی به ویژه فرمایشات رهبری را مورد توجه قرار دهند.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، صبح امروز در دیدار شعارگویان مناسبت های مذهبی و انقلابی که در سالن اجتماعات شورا برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم الحرام خاطرنشان ساخت: محرم ماه شهادت و حزن امامت و ولایت که در عین حال استمرار دهنده آن است و بنا به گفته امام راحل خون سیدالشهدا(ع) اسلام محمدی را برای همیشه بیمه کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به جنایت های بودائی های میانمار علیه مسلمانان این کشور اظهار داشت: توفیق عبادت خداوند از بودائی ها سلب شده است و امروزه مظلومیت های جانکاهی از قبیل کشتار، آوارگی و سوزاندن را بر مسلمانان میانماری تحمیل می کنند.

این مقام مسؤول خطاب به شعارگویان گفت: هنرمندی، توانمندی و شخصیت اجتماعی برای قضاوت مردم در شعارها مطرح می شود و اجر خدمت به یک واجب دینی و اسلامی هیچگاه ضایع نمی شود.

حجت الاسلام سپهر ضمن اشاره به راهپیمایی مردم خوزستان در محکومیت جنایت های حاکمان میانماری ابراز داشت: حضور در این راهپیمایی آبرومند موجب فخر است و از عزیران حاضر در آن تشکر می کنم.

وی با اشاره به واقعه مباهله بیان داشت: معصومین(ع) در زمینه های مختلف برای بیان ویژگی ها و اوصاف امیرمؤمنان به واقعه مباهله، آیه تطهیر و حدیث کساء اشاره می کنند و مولای متقیان در دوران خلافتشان سنت جشن گرفتن روز غدیر را در جامعه اسلامی درکوفه باب وفرهنگ کرده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان ساخت: امیرمؤمنان بارها ولایت و خلافتشان را اکمال دین و عامل رضایت خداوند از رسول ختمی مرتبت بیان کرده اند.

این مقام مسؤول با بیان ضرورت جشن گرفتن روز مباهله و غدیر گفت: هر آنچه داریم از امیرمؤمنان و اولادش است و به واقع عظمت غدیر در تبیین امامت و ولایت است.

وی در پایان خواهان نوآوری، هنرمندی و توانمندی شعاردهندگان مراسمات انقلاب اسلامی شد و افزود: آموزهای دینی و انقلابی و فرمایشات ویژه مناسبت های انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب باید در شعارها نمود و بروز داشته باشد./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات